Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

sesi

Czy trzeba taki ?

Polecane posty

Chciałam się dowiedzieć czy wózek głęboki jest niezbędny ? Czy z takim maleństwem wychodzi się na jakieś dłuższe spacery ? Bo myślałam nad zakupem chusty,a później jak dziecka podrośnie wózek spacerowy. Wątpię bym miała siłę codziennie tarabanić się z wózkiem po schodach... Poradźcie coś, bardzo was proszę. Nie śmiejcie się też, nie znam się na dzieciach, a nie mam się kogo zapytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Myslę,że bez wózka się nie obejdzie.Kup może wózek zwykły z gondolą,jakis używany a pózniej zainwestujesz w lepszą spacerówkę,ale wózek zdecydowanie się przyda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kajkamajka
wozek gleboki musi byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wydaje mi sie, ze taki wozek jest niezbedny, przydaje sie na niepogode, deszcz, snieg, wiatr itp, ochrania dziecko, poza tym jesli bedziesz chciala isc na zakupy czy cos, maluszka do wozka i heja, ale to tylko moje zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość asiek1881
Wózek głęboki napewno ci się przyda, nawet pobujać gdy dziecko płacze lub do snu. a znieść lub wnieść go po schodach napewno ktoś do pomocy się znajdzie. przy zakupie powinnaś zwrócić uwagę na wagę wózka, a jest ich duży wybór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Autorko, po części cię rozumiem. Ledwo co wyprowadziłam się z kamienicy, mieszkałam na 5 piętrze. Absolutnie nawet mowy nie było by wózek wnosić i znosić szczególnie w godzinach w których byłabym sama. W takiej sytuacji, jesli mieszkasz TAK wysoko i bez windy, sama odradziłabym zakupu wózka głębokiego, wystarczy Ci chusta z wiązaniem dla noworodka!

Udostępnij ten post