Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

teaja

czy ma dla was znaczenie

Polecane posty

Gość haslodostepu
zalezy w jakim celu sie spotykam z tym faCETEM:p

Gość a ja sobie biegam
Nie ma .

Ma to dla mnie bardzo duże znaczenie. Sama studiuję i wiem, że skoro ja dużo wymagam od siebie to chłopak też może. Nie sądzę, że zwróciłabym uwagę na chłopaka po zawodówce. Zbyt duża przepaść.

Gość oczywiście że
ma znaczenie, bucom dziękuję:D nie tylko wykształcenie, po prostu ma byc inteligentny, czasem po db studiach a głąb.

no wlasnie dla mnie tez ma :( jestem wykształcona i nie mam ochoty sie spotykac z facetem który nie ma bladego pojęcia o czym mowie niestety nie spotkalam jeszcze tak obytego goscie ktory niepotrzebowalby szkół zeby blyszczec intelektem a tylko tacy mnie pociągają - nie musi byc "ładny" wole zeby byl mądry

No kobieto,myśl trochę...jak masz miec kidyś mezalians intelektualny w domu to spotykaj się z burakami.Wyrko kiedyś się kończy a poza nim też trzeba o czym gadać....

Gość asdsdafsds
Noooo... ma to dla mnie zasadnicze znaczenie. A jednak raz (tylko jeden-jedyny!) nie zrobiłam wywiadu bo założyłam że gostek na pewno ma wyższe a potem okazało się że pomyliłam się w tej kwestii. I tak już zostało, jestem narzeczoną osobnika, który ma tylko szkołę zawodową ukończoną. :D

idźka wlasnie o tym tez mysle nie wiem moze to głupie ale, jak juz sie zaczynam spotykac z jakims, to zaraz myslę o czym ja będę z nim rozmawiała jak minie to wielkie zauroczenie i opadną różowe okulary :( codziennosc tez przynosi dużo tematów do rozmow, ale czy ktos bez szkół i zainteresowan potrafi rozmawiac na wiele tematów?

Gość guaranaa
zwodniczy aniolek co studiujesz?