Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zaczarniona

Znawcy trunków ! Pytanie o Malibu.

Polecane posty

Gość zaczarniona

Kupiłam Malibu, dolałam mleka i nagle zauważyłam na powierzchni jak i na dnie czarne czy szare paprochy przypominające jakby trochę popiół... :( Czy to normalne? Nie znam się na tym... :( Proszę Was o pomoc.

Gość Jastarrnia
Nie to nie normalne. Malibu to wódka po prostu, może to był karton z mleka czy coś. Polecam jeszcze Malibu z sokiem pomarańczowym i z wiśniowym (wiśnia zabija troche smak malibu ale w ogole nie czuc że pije się alkohol:))

Jastarrnia he he dziękuję za odpowiedź :) doszłam już co to takiego!! Jak odkręcałam butelkę to skruszyła się bodajże nakrętka i nalewając płyn te odłamki wpadły razem z nim do kieliszka heh :)

Gość Jastarrnia
O fuj hehe:D Moze ktoś nakiepował jak przechodził...?

Gość sie mowi ze niby
a widzialam kiedys nazwe tego drinka w jakims barze i tez sie smialam, a jakie sa skladniku tego drinka wiesz;)?

Gość 22 lata
siedzę przy kompie i właśnie piję malibu z mleczkiem a starsi sie pluja jakbym miała 15 latek... pfffff

Gość piję drinka
Składniki: 1/4 białego rumu, 3/4 Tymbarku "Kokos", syrop cytrynowy, kostki lodu Sposób wykonania: Do wypełnionej lodem szklanki wlać składniki i wymieszać.

Gość ciekawska ja
dziewczyny a jak się pije malibu z mlekiem?po prostu do malibu dolewa sięmleka czy jest jakiś specjalny sposób przyrządzania? słyszałam też o malibu ze śmietanką...słyszał ktoś?:)

Mojito na Kubie piłam ;) Ja przepadam tylko i wyłącznie za słodkimi, ciężkimi drinkami - kokos, rum itp Ale muszę przyznać, że sie teraz trochę nawaliłam a wypiłam tylko 5 kieliszków tego Malibu :P no ale ostatni raz alkohol w ustach miałam jakieś pół roku temu heh :)

Gość no hope