Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość głupia głupia głupia

pomoze ktos opisac wycieczke po angielsku.??

Polecane posty

Gość głupia głupia głupia

siema ^^ wzielam sie wlasnie za opisanie wycieczki po angielsku. Z anglika jestem dobra ale cos mi nie idzie, zapominam jak moge pewne rzeczy ujac pomoze ktos.? ; ) jesli tak to zaraz napisze o co chodzi dokladnie ; )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja myslę, że to nie jest po 1. odpowiednia pora na pisanie zaległego wypracowania prawdopodobnie na jutro, po 2. to forum jest raczej o hm, uczuciach a nie o angielskim, a poza tym miałaś cały weekend żeby sama zastanowić się nad tym, napisałas, że nie jestes zła z angielskiego, dlaczego zostawiłas to więc na ostatnią chwilę? Niestety trafił akosa na kamień- jestem nauczycielką angielskiego własnie i gdybym wiedział akim jestes na drugi dzien, nawet za super-wypracowanie dostałabyś ode mnie ocenę niedostateczną za oszustwo i lenistwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ajm weri gut in inglisz
the last travel was great !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
o matko, to nie na mój mózg o tej porze. wrócę do tego jutro jesli chcesz, bo błędów dużo. ..a chciałam iść na filologię angielską ;p męcząca sprawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość time to trink coffe
maybe some cofe will be good:)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 222222222222222222222222222