Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość mozna sie zalamac

Jestem po rozmowie w sprawie PRACY.Załamka!!!!!!!

Polecane posty

Gość mozna sie zalamac

1200 zł netto jestem po studiach praca biurowa Kuźwa jak życ w tym durnym kraju???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mozna sie zalamac
jak tu myslec o swoim meiszkaniu, rodzinie???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mozna sie zalamac
a jak powiedzilam ze chce zarabiac ok 2 tysiące to dziwnie na mnie spojrzeli.Kuzwa czy ja naprawde duzo wymagam???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mozna sie zalamac
kate juz byłam w angli 2 lata wrocilam bo myslalam ze tutaj juz jest lepiej.I co??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zacznijmy od tego
jakie masz doswiadczenie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mozna sie zalamac
3 lata pracowałam w biurze w marketingu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mozna sie zalamac
dorota wow twoje wypowiedzi swiadcza o wielkiej milosci do Jezusa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość powiedzcie że dorota to prowo
kacja :D takich błędów jeszcze nie widziałam :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zdziwiony mocno Białystok
Ja pracuje w biurze, lekka praca i fajni ludzie są, posada państwowa, mam na rękę 2760 zł i narzekałem, ze malo, bo wszyscy wokoło mają wiecej, nie wspomnę o tych z UK (cieżko pracują, trzymam za nich kciuki i życze jak najlepiej). Ale jak przeczytałem twój post to aż zdębialem, szczerze mówiąc nie wiedziałem że jeszcze komuś tak mogą dziś płacic. Współczuję ci, serio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach