Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Kamila1988

In vitro, bardzo ważne! ! !

Polecane posty

Gość Kamila1988

Dzień dobry, jestem studentką dziennikarstwa i piszę artykuł na temat zapłodnienia in vitro, związanych z tym kontrowersji i bardzo chciałabym poznać Państwa zdanie. Proszę o zajęcia stanowiska w sprawie, czy uważają Państwo, że takie postępowanie powinno zostać umożliwione każdej, bezdzietnej z przyczyn zdrowotnych, parze? Co decyduje o takim, a nie innym podejściu? Proszę również podać swój wiek. Będę bardzo wdzięczna za pomoc, zaznaczam, że artykuł nie będzie wykorzystywany do celów komercyjnych, powstanie jedynie na mój własny użytek. Pozdrawiam.

Uwazam, ze powinno in vitro byc dostepne kazdemu, ale nie mam na mysli, ze oplacane przez panstwo. Mam 30 lat i mysle o in vitro, bo mialam 2 chore ciaze. Przed moimi dwiema ciazami tez tak uwazalam, nie zmienilam zdania dopiero po doswiadczeniu problemow zdrowotnych. Dlaczego dostepne - bo jesli ludzie bardzo chca miec dzieci, a nie moga naturalnie, to dlaczego medyzcyna mialaby nie pomoc? Na in vitro decyduja sie osoby, ktore do potomstwa podchodza dojrzale - probowaly przez jakis czas metod naturalnych, ale nie dzialaly. Jest to swiadome podejscie do macierzystwa, wiec uwazam, ze jest rozsadne, wiec dlateczego zabraniac? Nie chce przez to powiedziec, ze ciaza z wpadki jest gorsza, zeby ktos zle nie odebral.

Gość CZITAAAAAAAA
ja nie mam nic przeciwko in vitro, mieszkam w uk i wiem ze tu dwie pierwsze próby sa darmowe, uwazam ze tak samo powinno byc w polsce, mam jedna znajoma ktora ma córeczke z in vitro, mała jest sliczniutka :))))

Gość tez krakowianaaa
nie mam nic przeciz in vitro u pary ktora stara sie i nie moze, natomiast u lesbijek ALBO KOBIET CO USUWALY CIAZE I TERAZ NIE MOGA ZAJAC- jestem zdecydowanie na NIE!

Gość ja tez mialam taki problem