Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość makafkakaklaka

Zgodziłybyście się na taką propozycję? Nie wiem co robić

Polecane posty

Gość makafkakaklaka

Jestem modelką i dostałam ofertę umieszczenia moich zdjęć reklamowych na podpaskach z lidla. Podpisując z nimi umowę mieliby prawo wypuścić w całą polskę moją twarz na swoich podpaskach o wszystkich rodzajach chłonności. Na zdjęciu byłaby widoczna tylko moja twarz. Żadnych dziwnych póz. Chcą mi dać za to 5 tys zł. Ale zastanawiam się czy jest to tego warte i czy to nie jest wstyd stać się "twarzą podpasek" pewnie nikt raczej na to nie zwróci uwagi, ale chyba przed znajomymi bym się spaliła.. poradźcie zgodziłybyście się na moim miejscu? Dodam że jestem też studentką a 5 tysięcy piechotą nie chodzi..

Gość
no nie wiem, z biedronki to bym sie jeszcze zastanowila, ale z lidla.... :classic_cool:

Gość butterfly flyy
mysle ze 5 tys to za malo..

Gość takr
5 tysiecy to duzo ja bym sie zgodzila

Weź pod uwagę, że za jakiś czas, jak już zdobędziesz wybiegi Paryża i Mediolanu, to jakiś życzliwy człowieczek odkopie te reklamówki z Lidla i nie będzie zbyt wesoło... :D

Gość makafkakaklaka
to są pieniądze za jednorazową zgodę na umieszczenie mojej twarzy na podpaskach, ale z zastrzeżeniem że na innych produktach już jej umieszczać nie mogą. A ona będzie tyle, ile będą się trzymać te podpaski na rynku, a że będą tanie to pewnie długo

Gość ko ka
na podpaskach to powinno być zdjęcie czegoś innego :D

Gość bjhkohpj
najpierw przeczytaj umoewe i dobrze se dowiedz tego i owego , zeby Cie w lolo nie zrbili, jakby bylowszystko ok to bym poszla na to a co tam :P a mozemy zobaczyc jakies zdjecie Twoje ???

Gość 1234567........