Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

dejzi24

Pomocy, jestem w ciąży i nie mam nikogo...

Polecane posty

Piszę pierwszy raz, bo jest mi niesamowicie ciężko... Dowiedziałam się, że jestem w ciąży z facetem, którego prawie nie znam,,, Kręciliśmy coś razem, ale zawsze kończyło się na niczym, pociąg fizyczny zrobił jednak swoje i wylądowałam z nim w łóżku. Zaznaczam - nie puszczam się, choć nie mam faceta to od ok. 1,5roku przespalam sie tylko dwa razy - właśnie z nim, Nie jestem w nim zaochana tylko mi się podoba. Mam dużo problemów, a właściwie dla niektórych mało - studiuję, niedlugo sie bronie stresująca sytuacja, pracuje w firmie, ktora wymaga poswiecenia, mam mase spraw na glowie, w dodatku zarabiam niewiele, gdyz dopiero rozwijam skrzydla Mailam obiecane stanowiskko kierownicze zwiazane z dosc powaznym zawodem, w ktorym sie ksztalce, jednak zdaje sobie sprawe, ze gdybym teraz przyznala sie do mojego ,,stanu\" wylecialabym natychmiast, bo komu potrzebna zaciazona... Cale zycie szlam z gorki, nie za sprawa szczescia tylko poprzez ciezka prace i starania. Teraz, nie wiem... spadla na mnie kara czy co? Ojciec dzieca jest kompletnym burakiem, nie wiem czy ma jakies wyksztalcenie, jest natomiast bardzo przystojny i chyba to spowodowalo, ze dalam sie uwiesc. Nie pomyslalam, pierwszy raz w zyciu (zaznaczam mam 24 lata), zaszlam w ciaze.... On powiedzial, ze mu ompeltnie nie zalezy, nie obchodze go ja, ani moje dziecko. Kazal usunac w jakis sposob. Najpierw plakalam sama do siebie, pozniej myslalam nad srodkami poronnymi teraz mysle o sobie i o dziecku... Nie dam rady usunac, nie ja. Nie wiem tylko jak to bedzie. Nie mam juz sily, wszysto leglo... pomozcie mi i powiedzcie gdzie mam jeszcze szukac nadzieji

Gość kochanie głowa do góry
wszystko sie ułoży zobaczysz :)

Gość nadziei ale na co