Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość mamaignasia

pytanie---allegro

Polecane posty

Gość mamaignasia

kupiłam miesiąc temu karuzelę do łóżeczka dziecięcego od urzytkownika allegro,karuzela po krutkim sprawdzeniu grała ok.ale gdy kupiliśmy nowe baterie po kilku minutach grania przerywa,jest problem z jej kolejnym włączeniem itp.co mam zrobic z takim zakupem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość następnym razem oszczędności
przeznacz na zakup słownika ortograficznego. Natenczas polecam http://so.pwn.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość asia88-84
tez tak mialam wystawialam pozytywa bo gralo i byla dupa innym razem pislalam do allegrowicza a on ze jak dzialalo to powinno dzialas ze zepsulam wiec nic nie wskorasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość trzeba napisać
trzeba napisac kulturalnie do sprzedającego co to za wada, o co chodzi i czy się z tym spotkali sprzedając te zabawki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
może karuzela wymaga baterii alkalicznych a Wy włożyliście zwykłe ? Ja tak miałam przy karuzeli FP. No ale teraz mam łóżeczko turystyczne wiec przymocowanie takiego kolosa graniczyłoby z cudem i kupiliśmy nową karuzelę już nie na baterie tylko nakręcaną i przyznam że mały bardziej zafascynowany niż FP. teraz mamy taką http://junior.euromall.pl/product-pol-12255-Karuzela-pluszowa-SAFARI-Canpol-babies.html A jeśli będziesz chciała wymienić karuzelę to o ile posiadasz paragon lub inny dowód zakupu to masz prawo gwarancji 2 lata ewentualnie 10 dni na zwrot towaru bez podawania przyczyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość MONISIA997
JA MAM ŁÓŻECZKO TURYSTYCZNE I KARUZELE FP. MÓ MĄŻ PRZYWIERCIŁ JĄ DO ŚCIANY NAD ŁÓŻECZKIEM NA 2 KONTOWNIKI I BEZPIECZNIE WISI ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Podstawwe pytanie: sprzedawała firma, czy osoba prywatna? Tj dostałaś paragon / fakturę?Jesli dostałaś, to obejmuje Cię reklamacja. Napisz do sprzedawcy, przedstaw problem i wyjaśnij, że chcesz złożyć reklamację. Czekaj na odzew. W przypadku uznania reklamacji ustawa zapewnia ci jedno z:- naprawę + zwrot kosztów wysyłki reklamowanego towaru oraz pokrycie przez Sprzedawcę kosztów wysyłki towaru do Ciebie- wymianę na nową + zwrot kosztów wysyłki reklamowanego towaru oraz pokrycie przez Sprzedawcę kosztów wysyłki towaru do Ciebie- zamianę na inny model (za twoją zgodą - jeśli wymiana na identyczny sprawny nie jest możliwy) + zwrot kosztów wysyłki reklamowanego towaru oraz pokrycie przez Sprzedawcę kosztów wysyłki towaru do Ciebie- zwrot wszystkich poniesionych przez Ciebie kosztów (czyli wysyłki obie + koszt towaru).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×