Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nie mam zielonego pojecia

Czy zdrada to cos normalnego?

Polecane posty

Gość nie mam zielonego pojecia

Witam wszystkich! Czytajac to forum bardzo czesto natykam sie na temat zdrady. Powiedzcie, czy w tych czasach zdradzanie jest norma, a jak sie nie zdradza to jest sie zacofanym? Wiekszosc mowi: "predzej czy pozniej i tak zdradzi". Dlaczego tak jest? Dlaczeo wiekszosci nie zalezy juz na uczuciach innych, bliskich ludzi? Powiedzcie, co tym myslicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zdrada to normalna rzecz
i predzej czy pozniej sie zdarzy.... powodow jest wiele nuda,montonia,brak zaintersowania ze strony partnera itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie mam zielonego pojecia
Dodam tylko, ze ja nie wyobrazam sobie, zebym miala zdradzic meza. NAwet nie patrze na innych mezczyzn "w ten sposob"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie mam zielonego pojecia
Ale u wszystkich? Nie sadze!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość znam pary ktore
sa szczesliwe i zadne z nich nie zdradzilo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czy wszystkimi zadzi
czy wszystkimi zadzi tylko seks???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tak, mną na pewno. Dlatego wiem ze zdradzę swoją partnerke tyko po to, by zobaczyc jak jest z inną i poczuć tą adrenalinke, którą daje swiadomosc bycia w związku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość to przykre
a co bys na to powiedzial jakby Cie ona zdradzala?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie mam zielonego pojecia
Przeczytam. Choc interesuja mnie opinie ludzi stad

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie mam zielonego pojecia
onajamy- po co to??!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
moze jestem naiwna ale wierze ze nie wszyscy zdradzaja, ja na pewno nigdy nie zdradze, brzydze sie tym:( i wierze ze moj tez tego nie zrobi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Oczywiscie ze bym nie powiedział. Po co ? Pracowac znow nad jakąs kobietą i stracic wszystkie włozone siły i wyrzeczenia zeby ją zdobyc?? No way. Ide przeleciec inną a pozniej wraca i udaje ze wszystko jest w najlepszym porządku. Jak mi sie skoki w bok znudzą to przestane to robic i bedzie cudnie. Naj naj :*

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie mam zielonego pojecia
Regres- jak dla mnie jestes egoista!! Femme_88 mnie tez to brzydzi!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"Powiedzcie, czy w tych czasach zdradzanie jest norma, a jak sie nie zdradza to jest sie zacofanym?" To zależy od ludzi i systuacji - nie ma co generalizować. Czasem zdrada to świństwo robione z premedytacją, czasem to oznaka końca związku a czasem reakcja na relacje między partnerami. "Wiekszosc mowi: "predzej czy pozniej i tak zdradzi". Dlaczego tak jest? Dlaczeo wiekszosci nie zalezy juz na uczuciach innych, bliskich ludzi? Powiedzcie, co tym myslicie?" Ludzie nie są z natury monogamistami - monogamia została narzucona przez normy społeczne, jedni się dostosowują, inni nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Sratatatatatatatatatatata
jak ludzi laczy przyzwyczajenie(w 90%zwiazkow)to zdrada bedzie jesli tworzy zwiazek pies lub w przypadku kobiety-suka. jesli tworzy to przecietny chlop i przecietna baba to bedzie ochota na zdrade ale moralnosc zwyciezy ta chec,chociaz zdrada myslowa nastapi. gdy jest zwiazek z wielka miloscia(10%przypadkow)to nie bedzie ani zdrady myślowej ani fizycznej,po prostu jak sie kogos kocha NAPRAWDE to obce suki badz faceci nie dzialaja nam na zmysly sexualne,ale wy i tak tego nie pojmiecie:-O ja kocham naprawde i szczerze i na zadnego faceta nie patrze z porzadaniem,w ogole mnie nie podniecaja,mam ich gdzies:-O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie mam zielonego pojecia Regres- jak dla mnie jestes egoista!! autorko a widziałas żebym coś tutaj pisał na tym topiku :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ide przeleciec inną a pozniej wraca i udaje ze wszystko jest w najlepszym porządku. Jak mi sie skoki w bok znudzą to przestane to robic i bedzie cudnie. Naj naj :*" REQRES ale to domena ciotek ;) takie zachowanie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość takie tam duperele
Dla jednych zdrada jest naturalna bo znajdą na potwierdzenie tej tezy tysiące beznadziejnych argumentów. Dla NORMALNEGO człowieka zdrada jest NIEDOPUSZCZALNA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dfddgdggdg
@Sratatatatatatatatatatata To może być prawda. Naukowo udowodniono, że 10% par z 20-letnim stażem kocha się naprawdę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×