Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość wyjec_polski

znacie Centrum Nauki i Biznesu ŻAK?

Polecane posty

Gość wyjec_polski

właśnie zamierzam się zapisać do dwuletniej szkoły policealnej na technika rachunkowości. Jestem po studiach ale taki kurs nie zaszkodzi tym bardziej że dopiero zaczynają i dla pierwszego rocznika jest za darmo. Uczył się ktoś tam?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chlopak mojej corki sie tam uczy,kierunek logistyka,zacznie drugi rok od pazdziernika,jest bardzo zadowolony i chwali sobie wykladowcow. Oczywiscie pisze o ZAKU w Sosnowcu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wyjec_polski
Dziękuję może ktoś jeszcze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Własnie ja też mam pytanko chcialabym zacząc w tym roku naukę w Żaku (technik prac biurowych) bo jestem po technikum z maturą ale chcę sie dalej uczyć (wybralam żaka bo podobno za darmo(zaoczne) i niby jeszcze nie podpisalam tej wlasciwej umowy i sie zastanawiam czy nie ma jakiegos haczyka no zaoczne bez wpisowego i czesnego:> no trudno najwyzej jak sie czegos dopatrze to zregygnuje:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość noyoki
nauka jest za darmo, żadnych opłat. u nas we włocławku ostatnio mają nawet kosmetykę i fryzjerstwo za darmo :) moja panna jak to zobaczyła to od razu się zapisała i jest zadowolona. jakby co polecam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fghgfhfyttrtergfhjty4ertrtfyr
jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tutwzwyż
Witajcie ja właśnie dzisiaj się zapisałam na technika administracji. Okazało się że będą też praktyki i specjalizacja wie ktoś jak te praktyki wyglądają. I czy muszę sama ich szukać czy żak je załatwia?

Udostępnij ten post


Link to postu