Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kalina_star

pechowy narzeczony

Polecane posty

Gość kalina_star

mam mały dylemat, od 4 lat spotykam się z mężczyzną który jak dotąd nie może znależć konkretnej pracy, ledwie skończył szkołe średnią, od nauki ucieka jak od ognia jestem po studiach i zawsze chciałam aby to ta druga część była tą która będzie za wszytsko odpowiadć dokonywać wyboru. jak narazie jest wprost przeciwnie, za pół roku zaplanowaliśmy ślub i im bliżej tym bardziej zaczynam się bać czy dokonałam odpowiedniego wyboru

Gość Ale czego oczekujesz
tutaj? Sama widzisz, że nie jest tak jak powinno. Planujecie ślubu mimo braku pracy z Jego strony ? Skończy się na tym, że Ty będziesz Was utrzymywać bo Jemu się nie chce pracować - bo tak z tego wnioskuję, że to taki typ co nie chciałby się narobić, pasożyt ?

Gość kalina_star
jest pracowity, w domu potrafi wszytsko zrobić sam tylko że w życiu trzeba mieć jakieś konkretne zajęcie, chyba masz rację sama nie wiem po co o tym piszę i tak to nic nie zmieni, sama muszę się z "tym" uporać

Gość kalina_star
Poza tym narzeczony ma chroniczne zapalenie pochwy

Gość d.o.b.r.e.
a jaki on ma zawód?

Gość kalina_star
gdy ustalalismy datę ślubu miał wkrótce dostać naprawdę atrakcyjną pracę ( w budżetówce) ale wszytsko się zmieniło i póki co jest bezrobotny od 1,5 roku, dorabia tylko na czarno - masakra

Gość kalina_star
oboje, tzn jemu pomagają rodzice - inaczej nawet nie byłoby mowy o ślubie - ludzie co ja piszę, własnie zdaję sobie sprawę z tego jak by to wszytsko wyglądało gdyby nie jego rodzice, na ślub musiałabym chyba czekać do 40stki

Gość kalina_star
i gdyby nie to, że "interes" ma naprawde pokaźny, to dawno bym go juz kopnęła w dupsko