Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zastanawiajacasieona

maz chce mnie upodobnic do bylej

Polecane posty

Przed slubem znalismy sie 1,5 roku .Po slubie zaczal wyrazac opinie ze lubi jasne blondynki z niebieskimi oczami i zebym sie koniecznie przefarbowala.Ja jestem ciemna blondynka z zielonymi oczami wiec az tak duzego kontrastu nie ma.Kiedy ogladamy tv zachwyca sie jasnymi wlosami ze takie piekne.do tej pory to wszyscy znajomi chwalili moje bo mam geste dlugie podkrecaja mi sie naturalnie ,ale mojemu mezowi sie nie podobaja.Probuje tez zmienic moj styl ubierania.Przypadkiem u znajomych widzialam jego zdjecia z byla wlasnie taka jasna blondi z niebieskimi oczami i ubrana tak jak on chce zebym ja sie ubierala.Mam wrazenie ze on chce mnie do niej upodobnic .skor jestem jego zona to chyba wszystko co moje powinno mu sie podobac aon mnie tylko krytykuje.Zastanawiam sie czy on mni ewogle kocha?

Gość zonajednegomeza
a ty nie mozesz pokazac zdjecia swojego bylego i zeby sie ubieral jak on?? albo zeby cos zrobil z soba bo strasznie szybko dostaje:D

Gość asfasfasf
Może wciąż coś czuje do tej byłej? Dość krotko się znaliście przed ślubem, może w jego przypadku to nieświadoma ucieczka przed niespełnioną miłością? Tak czy inaczej- nie daj się namówic na coś, co Ci się nie podoba. Rozjaśnianie włosów niszczy je mocno.

Powiedz mu, żeby się kulał, że masz własny gust i nie będziesz chodziła w ciuchach, w których źle się czujesz. Poza tym po co ci marnować zdrowe, śliczne włosy i niszczyć je niepotrzebnym farbowaniem. Te chłopy to czasem...

boje sie wlasnie ze cos czuje jeszcze do niej,znali s ie dluzej niz my ,

Ja takiego rzuciłam. Kazał farbować, kręcić, nosić różowe dresiki, kolczyki i zrobić tatuaż. Musiałam być strasznie zakochana, bo zwiałam między kolczykami a tatuażem dopiero :O