Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość dzustin92

cv

Polecane posty

Gość dzustin92

Międzyrzec Podlaski, 04.13.2010 Justyna Anna Dzikowska Brzeska 57G / 18 21-560 Międzyrzec Podlaski Polska 669584478 justysia492@wp.pl Felicja Osak Reiffeisen Bank ul.Marszałkowska 3/89 00-999 Warszawa Szanowna Pani, W odpowiedzi na Państwa ogłoszenie prasowe zamieszczone 17.07.2006 w Gazecie Wyborczej, chciałabym zaproponować swoją kandydaturę na stanowisko analityka finasowego. Wysoka pozycja Państwa firmy, jej dynamiczny rozwój od wielu lat i systematyczne wprowadzanie nowych produktów na rynek sprawia, że praca w marketingu stawia szczególnie dużo wyzwań i jest dla mnie bardzo interesująca. Jestem studentką Uniwersytetu Warszawskiego w Warszawie, na wydziale ekonomicznym, na kierunku finanase i rachunkowość przedsiębiorstw. W tym roku pisze pracę magisterską pt. " Analiza rynku finanasowego w latach 1990-2000 w Polsce". Zaraz po rozpoczęciu studiów rozpoczęłam roczną praktykę w firmieNowe Media Sp. z o.o. w dziale księgowym. Podczas przygotowywania rocznego bilansu dla jednego z naszych klientów zdobyłam praktyczną wiedzę z zakresu prowadzenia działalności księgowej, Poznałem również najnowsze zmiany wprowadzone do prawa niezbędne do mojej dalszej edukacji i rozwoju. Następnie podjęłam pracę na stanowisku samodzielnego księgowego w Banku Pocztowym w Warszawie. Byłam osoba odpowiedzialną za pełny nadzór nad księgowością firmy. Moim atutem jest łatwość nawiązywania kontaktów z różnymi ludźmi i umiejętność pracy w zespole. Posiadam także umiejętność analitycznego myślenia, szybko się uczę i konsekwentnie realizuję wyznaczone sobie cele, zarówno zawodowe jak i prywatne. Posiadam bardzo dobrą znajomość czterech języków obcych. Mam nadzieję, że ta krótka charakterystyka mojej osoby zachęci Państwa do bezpośredniej rozmowy ze mną, po