Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość mamaniezdecydowanaaa

ile miesięcznie dajecie na studia swoim dzieciom?

Polecane posty

j/w ?

Gość klejnotkaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
OK.600-800 zł plus opłacona stancja też ok.600 zł razem 1200 w porywach 1400 zł.!!!

na studia? nikt mi nie daje, sama zarabiam niestety... i studiuję zaocznie, a studia w p***u drogie, bo 580 zł/miesiąc

to sporo. a daleko od domu mieszka? w dużym miescie?

Sosnowiec, śląskie. Studiuję w Katowicach, a mieszkam już z chłopakiem i jemu też rodzice grosza nie dają, a teraz jest na magisterskich na polibudzie w Częstochowie.

Gość szukaj sobie zdrów
teraz wyobraż sobie miałam tak troje na studiach,jak mąż musiał zapiertalać aby sie dzieci wykształciły:O:(

no m.in dlatego nie chciałam żadnych pieniędzy od mojej matki, żeby później w razie czego nie usłyszeć, że ona musiała dymać tyle, żeby mnie wykształcić :/

Gość anooo
te 1200 zł, to chyba takie przyzwoite minimum...no chyba że dostaje stypendia, socjalne, jakieś unijne jest, później może naukowe...no i że są gdzieś jeszcze akademiki za 200, 300 zł...

Moja córka studiuje we Wrocławiu ,dodatkowo pracuje ale studia są niestety drogie.Mieszka w 3 pokojowym mieszkaniu z 3-ma koleżankami ,każda za swój pokój płaci 600 zł,niestety:(

Gość drasklica
ja daje 900/ mieszka w akademiku placi 280 wiec zostaje 620 na jedzenie dojazdy kosmetyki bilety telefon pomoce naukowe

ja chciałam dawać ok 700 zł ( stancja to 250 ) reszta na życie. ale jak widzę tutaj te 1400 nawet... olaboga. na co idą te pieniądze? Jezeli chce sobie zarobić na alkohol, to lepiej sam

Tak 1200 zł to minimum ,ale córka sobie dorabia niestety nie ma wyjscia bo mam jeszcze syna na studiach w Krakowie to drogie miasto zreszta Wrocław tez nie tani

Gość o_kruszynka a ile