Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość carmen2010

jaką macie atmosferę w pracy?

Polecane posty

Gość carmen2010

Witam, pytam tak z ciekawości-jak wam się żyje w pracy?jakie macie towarzystwo..bo mi coraz gorzej..jestem nowa w dziale i za wszystkie błędy które popełnia ktoś inny dostaje się mi... czy wy też tak macie lub mieliście? nie daję się tak łatwo i jesli ktoś chamsko się do mnie odzywa to oddaje tym samym..pokazuję że nie pozwolę sobie wejść na głowę..ale czasami jest ciężko..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość carmen2010
myślę o zmianę pracy ale mimo wysokich kwalfikacji mam małe doświdczenie więc praca w tej firmie daje mi szansę na jego uzyskanie..ale atmosfera zaczyna być do kitu...mam wrażenie że ludzie zazdroszczą mi tego że wcześniej niż oni wychodzę..mam lepszy samochód...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość carmen2010
zwolnić-za co niby?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość carmen2010
pyskówek sama nie urządzam...zresztą to za dużo powiedziane.. ale nie widzę powodu dla którego mam byc miła dla kogoś i odpowiadać mu łagodnie skoro on nie jest taki w stosunku do mnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak będą chcieli znajdą coś na Ciebie, jeśli ekipa jest zgrana, a Ty ich zdaniem się kłócisz. Pracuję w jednej firmie 6lat i u nas zawsze nowi mają najgorzej. Jeśli "pyskują" łatwo ich pogrążyć. Nie wiem, czy to normalne, ale tak jest, niestety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość carmen2010