Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

joasia123

co lepsze praca w spożywczakukto by chciał tam pracować po studiach ?

Polecane posty

sorry źle wpisał mi się temat miało być: kto chciałby pracować w spożywczaku po studiach ?

Gość flaubert
jakich studiach

Gość krysia z ny
jakbym nie miała z czego żyć, to bym chciała

jak potrzebujesz pracy? to tak. Jak cie nie nagli to szukaj dalej innej. Sam jestem po studiach i nie moge znalezc pracy ;) a szukam i szukam...

ogólnie pytam po takich, gdzie nie można znaleźć pracy a chyba takich kierunków jest sporo

No idąc na studia ludzie nie zakładają ,że po nich będą pracować spożywczaku. Twierdzą ,że będą mieć prace zgodną z wykształceniem albo chociaż godną człowieka wykształconego. Ale jeśli nie ma innej pracy i jest blisko to trzeba się łapać wszystkiego :) przecież pieniądze same nie przyjdą:)

Gość DAREKOWCZAREKMAREK
WITAM I ZAPRASZAM DO REJESTRACJI,BO NAPRAWDĘ WARTO! Kliknij w poniższy link, ZAREJESTRUJ SIĘ I ZARABIAJ ! NIECH CI PŁACĄ ZA TO ,CO NA CODZIEŃ ROBISZ ZA DARMO ! Będzie Ci się tylko wyświetlać małe okienko z reklamami,które zupełnie w niczym nie przeszkadza.W reklamy nie musisz w ogóle klikać.Przez cały czas nabijają Ci się punkty wymienne na gotówkę- np. ,gdy pracujesz na komputerze,gdy przeglądasz zdjęcia na Naszej Klasie,gdy grasz w ulubione gry! Więc od dziś za przebywanie na komputerze będziesz miał/a za to płacone! Zachęcam Wszystkich do rejestracji,bo to po prostu się bardzo opłaca!!! Oto link do polskiego surfbaru: http://www.surfbar.pl/ref=2248

Gość akuuukuu
czy ja wiem trudna sprawa

takie czasy niestety,znajoma która magistra swiezo zrobiła pracuje w kiosku,tak teraz jest niestety,idz tam,pewnie ze idz,zdobędziesz doswiadczenie zawodowe,nie czekaj pare lat jak co niektórzy na znalezienie pracy''na swoim poziomie''tylko sie ciesz ze robote znalazłas