Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zalamana swoim zyciem

Mogo sobie wybrac: albo zdechne z glodu albo zostane dziwka!

Polecane posty

Jestem studentka pracujaca na promocjach, mam z tego 450-500zl miesiecznie, do tego dochodzi stypendium. Ale teraz go nie dostane bo wyrownnanie przychodzi w grudniu. Pracowalam przez wakacje za wieksze pieniadze ale sie okazalo ze musialam wszystko wydac na leki i lekarzy. I teraz kurwa nie mam nic. Za ta kase w zyciu sie do grudnia nie utrzymam. I tak wczoraj siedzialam i myslalam co by tu zrobic i jedyne rozwiazanie to znalezc sponsora.. Jestem zalamana tym wszystkim i nie mysle chyba racjonalnie. Nie wiem nawet po co to pisze, chba chcialam sie wygadac

Gość lariska p
rodzice Ci nie pomagaja???

niestety nie pomagaja

Gość dzisiaj na pomarańczowo
A nie możesz jeszcze gdzieś sobie dorobić?

A studiujesz dziennie czy zaocznie? Mieszkasz z rodzicami?

Gość terienda
Ja pierdzielę, wszędzie ogłoszenia, że szukają pracowników a ta biadoli jakby pracy nie było :O

nie mieszkam z rodzicami, studiuje dziennie i mam mase zajec. Chociaz szukam teraz jakiejs jeszcze dorywczej pracy, ale ciezko z tym jest.

Gość terienda
tez studiuję dziennie pustaku a mam pracę za 1100 zł netto. A więc da się! A też mam masę zajęć. I dodam, że to zwykła praca w odzieżówce, no ale może dla Ciebie to zbyt hańbiące i lepiej robić lody spoconym grubasom :O

Polecam MC Donalda. Przyjmują każdego i grafik dobierasz sobie do własnych zajęć.

sama jestes glupia, nie wiem co ty studiujesz i gdzie, ale w moim miescie nie chca studentow dziennych przyjmowac do sklepu. Pracowalam teraz tez w sklepie odziezowym i mi kierownik powiedzial ze szuka nowej pracownicy bo chce by ktos pracowal o stalych porach a ja tak nie moge.