Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość katarzyna_sz-n

Chciałabym króliczka...

Polecane posty

Gość katarzyna_sz-n

... ale się boję. Studiuję i co weekend jeżdżę do domu (ok. 2 h), więc obawiam się, że nie zapewnię mu dobrej opieki:( A piszę tutaj, bo może znajdzie się jakaś fanka zwierzaczków:D

Gość królicza mama
jestem:) w czym moge pomóc:P mam dwa!

Gość katarzyna_sz-n
Jak często Królicza Mamo wypuszczasz zwierzaczki z klatki? czy może cały czas latają po domu?

Gość Browarek121
Wielka promocja znanego browaru która trwa do końca października. Maksymalnie jedna osoba może zgarnąć 24 puszki piwa . Jeżeli ktoś chce zaproszenie to proszę napisać do mnie e-meila: morgan242@o2.pl

dla studenta lepiej chomik...mozesz mu nasypac wiecej karmy i go zostawic w mieszkaniu studenckim..ja raz mojego zostawilam na 5 dni i jak werocilam to jeszcze mial zarcie zmagazynowane w domku:)

Gość 5414984562654199+6
A mi dwa króle zdechły :( Ale bardzo chcę kolejnego! Mam manię tych zwierząt i śnią mi się po nocach nawet :P

Gość katarzyna_sz-n
Hałasował? tzn. skakał po klatce czy co robił?

kroliki sa bardzo ciche w nocy..za to chomika na noc wysiedlalam do kuchni,bo krzekal jak biegal w kole..ale ostrzegam jak chomik,to tylko syryjski

Gość katarzyna_sz-n
Mój chłopak miał chomika i po tym co opowiadał chyba nie chciałabym tego zwierzaczka:( mój M. nie mógł spać po nocach, bo wtedy była pora, żeby chomiczek pobiegał na kółku, latał po klatce itp.

Gość 5414984562654199+6
Ogólnie to polecam szynszyla :) Na noc go wynosić trzeba z pokoju, w którym się śpi, ale jest słodki i nie śmierdzi :)

Gość królicza mama