Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość limonka80

co po ślubie - alimenty

Polecane posty

Gość limonka80

Za rok biorę ślub z moim parterem. Mamy jedno dziecko, mój partner ma też syna z poprzedniego związku. Płaci na niego 1000 zł. alimentów miesięcznie.(syn ma 7 lat). Jego była żona ciągle "straszy" założeniem sprawy o podwyższenie alimentów. Tu pojawia się moje pytanie - mój partner zarabia miesięcznie ok. 3500 zł. Ja pracuję od dwóch miesięcy i zarabiam 4000 tys miesięcznie. Jak to jest po ślubie? Czy moje dochody są brane pod uwagę przy ewentualnej spawie o alimenty? Czy aby tego uniknąć, powinnam spisać intercyzę? Czy ktoś orientuje się jak wygląda sprawa z dziedziczeniem? Nurtuje mnie pytanie, czy jeśłi będziemy mieli 2 wspólnych dzieci, to czy nasz majątek dzieli się na 3 części? Czy tu wytarczy regulacja w testamencie? 80% naszego majątku, to mój wkład finansowy(nabyty drogą dziedziczenia). Chcę,żeby mój rodzinny dom, był przekazany w przyszłości moim dzieciom. Synowi męża chcemy przepisać mieszkanie po nim. Chcemy uniknąć przypadku ewentualnego sądzenia się dzieci między sobą. Mój pasierb dziedziczy przecież zarówno po ojcu jak i matce. Bardzo proszę o poradę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość płacący
I oto rada: Weź ślub z partnerem. Umrzyj. Zobacz co cię to obchodzi. Koniec rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wodka z lodem