Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość automobilkaaa

Jaki samochód dla młodej kobiety za 5 000 zł?

Polecane posty

Gość automobilkaaa

Mieszkam na wsi 3 km od miasta, do czerwca studiuję w mieście oddalonym o 45 km od mojego miejsca zamieszkania. Będę do czerwca prawdopodobnie dojeżdżać czasami na zajęcia, a poza tym auto potrzebne na zakupy, dojazdy do pracy w promieniu 10 km, podwożenie dziecka do szkoły itp., co mi polecicie? Radzą mi opla corsę, średnio mi się podobają, wolałabym już chyba fiata punto. (załóżmy, że EWENTUALNIE mogę zapożyczyć się jeszcze na dodatkowe 2 000 zł, ale to ostateczność)

Gość automobilkaaa
stachu daj spokój, poważnie mi tu doradź!

Gość ..........nanananan....
ford ka

Gość gg !!!!!!!!!!!
a furmanka nie łaska? auto jej kupi pchi pieszo niech zapierdala

ale ja tu jestem poważny, sam mam zamiar to kupić. jak myślisz, dużo lasek będzie mnie pożądać w tym nabytku? oczywiście przyciemnię szyby i dokleję kilka spojlerow. już widzę te zazdrosne spojrzenia...

Gość heheheheheehe
A ja z całą pewnością polecam fiata pandę. Małe koszty ubezpieczenia, mało pali i moja siedmioletnia pandzia się jeszcze nie psuje. Dla mnie ważne, ze ma drzwi z tyłu, ładowanie dziecka, zakupów...

można jeszcze kupić matiza. W podanej kwocie się zmieścisz. Tanie OC mały silnik.

Gość ZWARIOWANA NAUCZYCIELKA
peugout 206

heheheheheehe tylko że panda używana kosztuje więcej niż 5 tysięcy.

Gość automobilkaaa
Ford KA mi się nie widzi jakoś, fiesty też odpadają, podobnie jak tico, cinquecento(?) itp. Kupie punto w tej cenie, na rope?

automobilkaaa licz że po zakupie będziesz musiała wymienić rozrząd, oleje płynyitp czyli kolejne 1-1.5tysiąca

Gość heheheheheehe
No chyba jest tańsza od opla, wv, czy peugeota?