Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość krakowianka 11

Co sądzicie o tych zdjęciach?

Polecane posty

Gość nawet taniej
Bardzo ładne te zdjęcia choć kilka nieudanych np z zamkniętymi oczami;-) Sprawa się pewnie rozbija o cenę. Wg mnie 2-3 tyś to max.

Gość Dobre.
To podpucha, pewnie jej zapłacili za zrobienie reklamy albo sama jest tym fotografem

Gość Pico
Zdjęcia nie w moim guście, nienaturalne, wykreowane w programie graficznym feeeee

Gość krakowianka 11
wcale nie jestem fotografem ani nie robie reklamy. po prostu niektóre wydaja mi się trochę przekombinowane, a i cena jest wysoka. chciałam poznać opinie na forum ;)

Gość justysiia
Niektóre rzeczywiście trochę zbyt przerysowane, ale są i tacy, którym to się podoba. Generalnie, pełen profesjonalizm pomieszany z artyzmem, cena jednak bardzo wysoka. Krakowianko, jako że Twój login sugeruje miasto w którym mieszkasz, proponuję Ci pracownie fotograficzną www.mammaart.pl - też się trudnią fotografią ślubną

Gość ooooo, Jola Kwaśniewska
na zdjeciu nr 8! :D

Gość kjnj
mnie sie nie poodobają takie zdjęcie, są zbyt sztuczne, bardziej się nadają do magazynu jako profesjonalna sesja. brak uczuć i naturalności w tych zdjęciach.

Gość Moje osobiste zdanie
Zdjęcia całkowicie obrobione pod pokazywanie ich na monitorze komputera. Jest to zapewne przyczyną że co zdjęcie to inna para. Pokazane zdjęcia służą tylko celom marketingowym, aby zwrócić na siebie uwagę. Nigdy bym takiemu fotografowi nie zaufała.

Gość no idiotka a
wykreowane w programie graficznym a pokaz mi foty nie które nie sa przerobione?

Gość Agnieszka M