Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zrozpaczonaniepełnosprawna

nie wiem już co zrobić.....

Polecane posty

Zawsze miałam w życiu przejebane, ale starałam się nie narzekać i robić wszystko, żeby poprawić swoją sytuację. Tym razem problem mnie przerósł...Jestem osobą niepełnosprawną, muszę nosić aparaty słuchowe..W piątek zgubiłam jeden, nie wiem jak to się stało 😭 Jutro idę do dziekana z podaniem o urlop dziekański. Nie dam rady studiować bez aparatów, poza tym nie wiadomo ile będę czekać na refundację. Zresztą i tak dość dużą sumę będę musiała dopłacić, a nie mam z czego. Na pomoc rodziców nie mogę liczyć, zawsze mieli mnie w dupie. Studiuję dziennie i utrzymywałam się sama ze stypendium naukowego i dla osób niepełnosprawnych oraz z własnych oszczędności, które odłożyłam przez trzy lata. Po liceum z braku funduszy pracowałam przez trzy lata. Nie wiem co robić, nie chce brać tej dziekanki. Matko siedzę i ryczę, chociaż wiem, że to nic mi nie da...:(

A czy ja kogoś prosiłam o cokolwiek??? Jest mi ciężko i potrzebuję wsparcia i dobrego słowa. Jeżeli tego nie rozumiesz to żal mi Ciebie.

Nie masz drugiego? Poszukaj tamtego, bo może gdzieś po prostu położyłaś? Staraj się siedać w pierwszym rzędzie blisko wykładowcy, albo kseruj notatki od koleżanki.