Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość love the way you lie_

Ile to jest 6:2*(1+2) ?

Polecane posty

Gość czarrrna anielica
kocham cie ! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość erterfe
ciamkam stolce :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Czarrna Anielica
jem kupe :classic_cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Czarrna Anielica
potrafie rozwiązać zagadki dla gimgowien, siedzieć na kafetrii 18 godzin dziennie i pochłonąć cał gar barszczu za jednym zamachem ale nigdy nie trzymałam chłopaka za rękę :classic_cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Czarrna Anielica
srram mordom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zdessperowana Domowa Zona
robię sobie sweet fotusie odwalona jak na bal w kuchni i przy garnku z żarciem dla mojego tłustego mężusia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6:2*(2+1)=6:2*3 można to tez zapisac jako 6*0.5*3 => 9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Typowy z Zabrza
To jest 1 idioci :o Jak nie umiecie liczyc to wroccie do podstawowki :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pułapka
W tym zadaniu jest pułapka. Jeśli potraktować działanie dokładnie tak jak jest napisane to wyjdzie 9. Jeśli jednak znak dzielenia zastapi sie kreska ułamkowa to wyjdzie 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a w życiu :O wtedy wyjdzie: 6 --- * (2+1) 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
działanie jest napisane jak jest jakby miała być kreska ułamkowa to musiałby by być dodatkowe nawiasy nie ma nawiasów to wg kolejności wykonywania działań wychodzi 9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Typowy z Zabrza
Sama kurrwa jestes młot, podalem sposb obliczenia i dobrze mi wyszlo, a ty wyjezdzasz z jakims pierrdoleniem. Mnozenie jest pierwsze !!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość equovantex
6:2*[1+2)=6:2*3=3*3=9 a to dlatego że najpierw nawias ,a pak kolejne działania od lewej do prawej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"Mnozenie jest pierwsze !!!! " pokaz mi w necie definicje mowiaca o tym, ze mnozenie jest pierwsze. gdyby bylo pod kreska to zapisane by bylo jako: 6: ale jest zapisane w jednej linii wiec mozecie sobie wymyslac jakies ulamki co najwyzej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mgr matematyki
czy wy zdawaliście kiedykolwiek maturę ? proste zadanie ! wynik to 1 !!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
http://www.math.edu.pl/kolejnosc-wykonywania-dzialan tlumoki, prosze.. cytuje: "Podczas działań arytmetycznych musimy pamiętać o prawidłowej kolejności ich wykonywania. Jeżeli w wyrażeniu algebraicznym nie ma nawiasów, to kolejność wykonywania działań jest następująca: potęgowanie i pierwiastkowanie, potem mnożenie i dzielenie w kolejności ich występowania, a następnie dodawanie i odejmowanie równiaż w kolejności ich występowania" POTEM MNOZENIE I DZIELENIE W KOLEJNOSCI ICH WYSTEPOWANIA. "Jeżeli w wyrażeniu występuje tylko dzielenie albo mnożenie i dzielenie, to działania te wykonujemy w takiej kolejności, w jakiej są zapisane, od strony lewej do prawej. Przykłady: .. 10 6 : 5 : 4 15 = 60 : 5 : 4 15 = 12 : 4 15 = 3 15 = 45" COZ ZA ZBIEG OKOLICZNOSCI ZE TU SIE NAGLE JAKIES MAGISTRY I NAUCZYCIELKI NAGLE WZIELY HAHA, DZIECIAKI.. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość yyyyoung mann
To jest zdumiewająca dyskusja! Najpierw wykonujemy wyrażenie w nawiasie. W wyniku otrzymujemy 6:2*3. Ponieważ * i : mają ten sam priorytet, wykonujemy je w kolejności od lewej strony, tzn. 6:2*3=3*3=9. Innej odpowiedzi nie ma i nie może być! Zastanówcie się nad sobą wszyscy łącznie z "nauczycielami matematyki"!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak juz pisalam skonczylam liceum o profilu matematyczno-fizycznym oraz informatyke na politechnice i nawet nie musze udawac, ze jestem nauczycielka. obawiam sie ze nauczycielka to pedagogike skonczyla, wiec zaden argument..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×