Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość dfsdfd

Centrum Kształcenia ŻAK

Polecane posty

Gość dfsdfd

Co myślicie o szkołach ŻAK...warto tam iść?konkretnie chodzi mi o szkoły policealne jednoroczne, architektura wnętrz lub fizjoterapia, prosze o opinie

Gość ja kończyłam fizjoterapię
czyli biomasaż II. A co chcesz wiedzieć?

Gość wszystkojest ok
ja jestem na techniku usług kosmetycznych i planuję ciągnąć drugi kierunek - fryzjerstwo. fajna szkola i przede wszystkim jej atutem jest to , że jest zaoczna i bezpłatna

Gość dfsdfd
Chciałabym wiedziec czy na koniec takiej szkoły jest jakiś certyfikat i czy ten certyfikat jest wartościowy tzn jak patrzą na niego pracodawcy, czy opłaca się zapłacić te 119 zł/miesiąc, czy zajęcia są dobrze prowadzone i czy dużo jest zajęć praktycznych

Na koniec dostaje się dyplom. Jak patrzą pracodawcy? To jest tylko roczny kurs, więc na pewno nie ma pracy na samodzielnym stanowisku - najwyżej jako pomocnik. Większość osób, która robiła ten kierunek pracuje już w zawodzie - lub podobnym - i chcieli tylko podwyższyć kwalifikacje. Ceny - ja płaciłam z dużą zniżką - dlatego, że placiłam całość za semestr, poza tym była taka promocja - obniżka za zapisanie się na drugi bezpłatny kierunek, ale nie trzeba było chodzić. Co do jakości zajęć - to pewnie zależy gdzie, każda szkoła jest inna. U nas były osoby, które myślały, że skoro płacą - to mogą olać - wyleciały po pierwszym semestrze i nie było zmiłuj.Nauki było sporo, a praktyki - cały II semestr. Dużo się nauczyłam, przyznaję. Ale jeśli chciałabym mieć zawód fizjoterapeuty - to nie bawiłabym się w żadne kursy, a już na pewno nie roczne.

Gość dfsdfd