Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość lajlalajlajlaj

Gdzie najlepiej wziąc niewielki kredyt?

Polecane posty

Gość lajlalajlajlaj

Tzn tak uważam że nie wielki, dla mnie to sporo. Jestem studentką bez rodziny, mam rentę i sobie "na czarno" dorabiam więc nie mogę wpisac dochodów większych niż 900zł. Wzięłamw mbanku jakiś czas temu kredyt na 4tysiące bo przeciekał balkon w bloku i MUSIAŁAM z własnej kieszeni naprawić :( Strasznie wysokie oprocentowanie, miało być 9% a wyszło... 22%. Raz jest 18 a raz 22%, zmienia się co miesiąc co niestetgy w umowie jest.... Ale mam kontio w mbanku i wzięłam ten piep... kredyt bo był mi od ręki potrzebny. Na przyszłość: gdzie dobrze wziąc kredyt na rok na tego rodzaju smieszną kwotę jak 2, 3 tysiące? O stałym oprocentowaniu? Aby rata nie była wyższa niż 200zł/msc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pompka
A ja polecam Bank Zborzowy tam jest prezesem Nikodym Dyzma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pompka
Trudna sprwa cholera w polsce jest wysokie oprocentownie ja mieszkam za granicom ale takiego procentu u nas niema - straszne - to jest co zrobic musisz dorobic cos za gotuwke morze w jakim sklepie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lajlalajlajlaj