Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

shiza91xx

Wie ktos gdzie moge zrobic usg 3d/4d w okolicach Wadowic-Andrychowa? i jaka cena

Polecane posty

Prosze o pomoc jesli ktos wie gdzie w okolicach wadowic-andrychowa moge zrobic usg 3d/4d teraz jestem w 22tc i mam juz robione usg na ten okres ciazy ale chcialabym w 32tyg gdzie musze zrobic ostatnie usg to chcialabym jakies dokladniejsze i mysle ze to 3d/4d byloby super tylko nie wiem gdzie tego szukac i jakie sa ceny. Czekam na rady.

moze byc w jakims wiekszym miescie tj.bielsko-biala. troche znam bo tam sie ucze to moze trafie:P:)

Ja w BB robiłam w Supra-medzie. Tzn robiłam genetyczne i połówkowe. Cena 170 plus 20 jak chcesz nagrania na płycie. ja jestem bardzo zadowolona, lekarz super wszystko pokazuje i tłumaczy.

podaj mi jakis kontakt jesli mozna:) ja dzis robilam w polimedzie na zywieckiej ale to zwykle usg ze skierowaniem nic nie placilam ale za to w 32 tyg wiem ze sie placi i zapis na plytce 30zl ale nie jestem zadowolona bo malo tam widac mimo ze juz jestem w 23tydz

dlatego szukam czegos dokladniejszego i dobrego lekarza ktory wlasnie wytlumaczy:) juz lookam w ten link dzieki:)

Gość Janina z kina
A może dr Czerwik? przyjmuje na Mickiewicza nad sklepem Majus we wtorki. Ma całkiem, całkiem sprzęt i jest dobrym lekarzem

Gość mamama27
dr Hankus - w Wadowicach na podgórskiej - rewelacyjna kobieta - prowadziła mi całą ciąża - robiła cc na Ujastku w Krakowie - ma świetnie podejście do pacjentów - i robi też 3d i 4d - nawet na normalnej wizycie nieraz przełącza na 4d jak sie dziecko ładnie ustawi - ja miałam 3d/4d jako połówkowe: mam mnóstwo fotek i takich drukowanych ze sprzętu i takich na kompa no i filmiki - tel. 603693815

Gość Janina z kina