Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość wstydliwa pracownicaaa

boję się iśc do pracy bo jestem niesmiala i robie sie czerwona jak burak

Polecane posty

boję się tych kolejek, ze bede sie denerwowac, trzasc i bede czerwona jak burak po same uszy:(

a pracujesz juz?

Gość jakich kolejek?
chodzi o sklep, tak? to może znajdziesz coś innego?

Gość tez tak mAAAam
nie :(

oj sorry, nie napisalam tak w sklepie, w markecie na kasie dostalam prace jestem po studiach dotychczas mialam prace w biurze, ale niestety ja stracilam, nie stac mnie aby sobie dalej szukac, wiec wzielam co jest, ale ja strasznie sie boja takich tlumow, boje sie ze bede caly czas nerwowa, ze bede czerwona jak burak po same uszy :(

Gość redllla
autorko masz fobie spoleczna. Wybierz sie na terapie i do psychiatry po leki skoro jest to juz tak zaawansowane, ze utrudnia ci zycie. Ja mam to sam i wiem co to znaczy.

a ja zaczynam za kilka dni

ja mam podobnie, tylko, że ja mam problemy ze zdrowiem i boje się podjąć jakąkolwiek prace bo boje się, ze coś mi się stanie. ej powiedzcie mi taką rzecz. jak pierwszy raz szliście do pracy to zanosiliście cv? co ja tam kurnba zaniose jak jeszcze nigdzie nie pracowałam? co mam napisać, ze ukończyłam szkołę podstawową i średnią?

Gość jakich kolejek?
rozumiem Cie, bo sama nie chciałabym tak pracować. sama też siedze w gownianej pracy, w międzyczasie szukam czegoś lepszego. tak Ci sie wydaje, że nie dasz rady bo tego nie znasz. jak ogarniesz obsługe kasy to na pewno sobie poradzisz.

Gość jakich kolejek?
solones a miałas jakieś praktyki?

co mam zrobic nie stac mnie na siedzenie na bezrobociu nie mam oszczednosci a to jedyna praca jaka udalo mi sie szybko znalezc obsluga kasy to pikus, ja sie boje tego ze beda kolejki, a to mnie bedzie wprowadzalo w dodatkowe nerwy itd

Gość jakich kolejek?