Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

laura_lipiec

LIPIEC 2012 starania o drugie dziecko!

Polecane posty

Witajcie. Chciałabym porozmawiac z kobietami, które tak jak ja planują drugą/kolejną ciążę. Myślę, że jest tu dużo takich kobiet. Chciałabym abyśmy się wspierały, pisały o swoich problemach, obawach, dzieciach, radościach no i staraniach o dzieciatko. Troszkę o sobie: mam na imię Laura, mam 28 lat. Mój synek lada dzień skończy dwa latka. Mieszkamy w Koninie. Z wykształcenia jestem doradcą zawodowym. Pracuję jako pedagog/doradca zawodowy w gimnazjum. Obecnie mam bardzo dużo wolnego czasu z racji wakacji. Wraz z mężem miesiąc temu podjeliśmy decyzję o powiększeniu rodziny. Bardzo tego pragnę... Chciałabym ten wolny czas spędzic rozmawiając z Wami. Zapraszam:)

Gość Dołączam :)
Ja mam 26 lat,syna 4-letniego i też marzy mi się drugie dziecię :). Właśnie dzisiaj miałam dostać miesiączkę ale puki co cisza.Tylko że u mnie jest problem bo lekarz mi w maju powiedział że mam hiperprolaktynemie.No nic zobaczymy choć pewnie nie mam na co liczyć.

szanse mam marne no ale zawsze warto mieć nadzieję :) A u ciebie kiedy planowo ma przyjść @?

Nie długo-4 miesiąc

Moje cykle są strasznie nieregularne od 27 do 40 dni. Dzisiaj jest 37dc, miesiączki brak, lecz tydzień temu robiłam test ciążowy i wyszedł negatywny. Jeśli do piatku nie dostanę to zrobię kolejny test.

Ja nie robię puki co testu.Nie chcę zobaczyć 1 kreski :)Wolę odczekać.Moja przyjaciółka jest w ciąży termin ma na styczeń i jak mi powiedziała o ciąży to nie potrafiłam się cieszyć.Aż mi głupio było.Tak długo czekałam na tą ciążę a tu teraz wychodzą problemy.Już od 2 lat planowaliśmy.

Póki-przepraszam.

Ja muszę lecieć bo zaraz mąż z pracy będzie.Jak będziesz miała czas to zajrzyj wieczorem.Pa

Gość kkijanka