Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Porządek na biurku

Czy macie porządek w pracy na biurku?

Polecane posty

Gość Porządek na biurku

Właśnie rozglądam się wokół siebie i widzę, że na moim biurku panuje chaos. Zawsze wydawało mi się, że jestem dobrze zorganizowana i porządna, ale sama już nie wiem. Wszystkie papiery, które leżą na biurku wydają mi się potrzebne. Czasem mam zrywy, że przez dwie godziny wszytsko segreguję, wyrzucam, wpinam do segregatorów, ale za chwilę znowu rośnie kupka jakiś wydrukowanych maili, kubków, płyt. Czy w ogóle szefowie zwracają uwagę na biurka pracowników? Wy utrzymujecie porządek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ufff, myślałam że tylko ja tak mam ;-) najgorzej jest jak posprzątam - nic potem nie mogę znaleźć ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Porządek na biurku
Hehe, no właśnie, bo jak wszystko leży na wierzchu to nie zapomnę o niczym, a jak tylko coś gdzieś schowam to zapominam o tym. Ale zauważyłam, że mam za dużo pierdół. Cały arsenał ołówków, długopisów, jakiś karteczek, 3 pary nożyczek. O Dżizas, chyba jutro wezmę się za porządki. A szuflady w biurku puste.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Avery Zweckform
Szanowni Państwo, czy wiecie, że psycholog Cary Cooper przeanalizował wygląd stanowisk pracy i zachowania ponad 2 tys. osób z całej Europy? Na tej podstawie wyróżnił pięć typów osobowości: fanatyka, konsekwentnego człowieka rodziny, nowoczesnego lidera, animatora biurowego i chaotyczną trąbę powietrzną. Na biurkach osób, które należą do tej ostatniej grupy, można znaleźć praktycznie wszystko. Nie tylko służbowe dokumenty i notatki, ale też gazety, pocztówki, rysunki dzieci, jedzenie, kosmetyk. I choć eksperci wskazują, że w wielu przypadkach w takiej przestrzeni świetnie odnajdują się osoby kreatywne, to zwykle wśród ich głównych cech współpracownicy i przełożeni wymieniają niezorganizowanie i chaotyczne działanie. Na drugim biegunie są ci, których biurka można określić jednym słowem – pokazowe. Nie znajdziemy na nich żadnych prywatnych rzeczy, a jedynie komputer, służbową korespondencję i ważne dokumenty czy inne niezbędne elektroniczne gadżety. Tutaj rządzi minimalizm i sterylny wręcz porządek. Jak doprowadzić własne biurko do takiego stanu? Dobrym pomysłem może być oznaczenie segregatorów, dokumentów i pojemników za pomocą etykiet. W ten sposób przejrzyście sklasyfikujemy wszystkie wydruki, a później łatwiej odnajdziemy te potrzebne – to bardzo ułatwia pracę i zarządzanie czasem. Najlepiej wybierać etykiety, które z łatwością się usuwa lub zmienia ich pozycję, bez ryzyka zniszczenia papieru czy pozostawienia na nim śladów kleju. To szczególnie przydatne, jeśli naklejamy je tylko tymczasowo, żeby na przykład oznaczyć faktury do zapłacenia czy dokumenty, nad którymi w danym momencie pracujemy. Zespół Avery Zweckform

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Martynaxx
Osoby, które na co dzień mają do czynienia z szeroko rozumianą dokumentacją doskonale wiedzą, jak trudno jest zachować porządek w biurze, mając do załatwienia kilka spraw w ciągu jednego dnia. Warto jednak ten problem rozwiązać raz na zawsze.http://firmokracja.pl/2017/12/21/zachowaj-porzadek-w-biurze/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mam bałagan ale to mój bałagan moje biurko i moja firma he he

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×