Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Celinenena22

Co mam mówic na rozmowie kwalifikacyjnej jeśli nigdy nie pracowalam, mam 22 lata

Polecane posty

Gość Celinenena22

Jutro mam rozmowę o pracę w biurze, złożyłam swoje cv z listem motywacyjnym jakiś czas temu i własnie zadzwonili, że jutro mam się zgłosic na rozmowę. Powiedzcie mi jak wygląda taka rozmowa? Mam problem bo nie wiem o czym mam mówic, nie mam żadnego doświadczenia zawodowego, nigdy nie pracowałam. Zaraz po maturze odbyłam tylko roczny staż w urzędzie jako pracownik biurowy i to wszystko. Od tamtej pory roznosiłam cv szukalam pracy ale nie mogłam nic znalezc więc dalam sobie spokój, no i właśnie dziś zadzwonilli. Studiów też nie udało mi się skończyc bo finansowo nie dawał rady więc po roku przerwałam. Ale tego nigdzie w papierach nie ma więc wygląda tak jakbym przez 2 lata nic nie robiła. No i prawda jest taka, że nie mam za bardzo czym się pochwalic, co mam powiedziec jeśli każą mi powiedziec coś o sobie, mam cały czas mówic o tym stażu? to troche mało. Podpowiedzcie mi coś i jesli ktoś wie jak przeważnie odbywa się rozmowa kwalifikacyjna prosze aby mi mniej więcej opisał o co pracodawca pyta.

Gość Celinenena22
bo finansowo nie dawałam rady*

Gość Poszukaj sobie bogatego faceta
To prace bedziesz miala. Jak bedziesz chciala pracowac ;) Nie oczekuj, ze dostaniesz dobra prace w Polsce bez znajomosci, to tak nie dziala.

Gość Poszukaj sobie bogatego faceta
To prace bedziesz miala. Jak bedziesz chciala pracowac ;) Nie oczekuj, ze dostaniesz dobra prace w Polsce bez znajomosci, to tak nie dziala.

Gość Celinenena22