Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

jestem fanką Realu Madryt

Jak uczyć się filozofii na studiach???

Polecane posty

Studiuję Iberystykę zaledwie kilka dni, a już zdążyłam się wkurzyć. Na co? Na przedmiot niezwiązany z moim kierunkiem-filozofią. Nie umiem i nie mogę się przyłożyć do jej nauki, a jak wiadomo-jeżeli nie zacznę się uczyć teraz, to przed egzaminem nie dam rady nauczyć się całego materiału. Może ktoś ma/miał podobny problem i wie jak praktycznie uczyć się tego przedmiotu?

Gość brtyjski niebieski
Studiowałam filologię germańską i filozofia była jednym z moich ulubionych przedmiotów:)

Gość si si espanol
W jakim mieście studiujesz? :)

Gość filozofia to piekna nauka
bardzo pomocna w zyciu wbrew pozorom. dzieki niej czlowiek rozwija sie wewnetrznie i dojrzewa. powinna byc juz w gimnazjum nauczana, to nauczycielka zycia.

Gość si si espanol
Eee :) Bo ja też fil hiszp, ale we Wrocławiu :) I zgadzam się z Tobą. Filozofia boli ;)

Gość si si espanol
Ja się jej w sumie za wiele nie uczyłam, ale na szczęście przeszłam bezboleśnie. A jak się uczyć? Nie wiem, ja bym spróbowała wyryć na pamięć, choć to dość kiepska metoda ;)

zagadnienia filozoficzne trzeba przede wszystkim rozumiec. zaytaj starszych rocznikow jakie beda pytania. u nas co roku akurat egzamin byl dikladnie taki sam. najlepsza metoda uczenia? mapy mysli.

Gość llllllllllllllllllllll
na filozofii dużo zależy od prowadzącego, niestety większość zamiast postawić na dyskusję prowadziła zajęcia na zasadzie- przeczytajcie tekst-powiedzcie co autor miał na myśli :O radzę na bieżąco robić sobie fiszki typu -nazwisko-epoka-główne daty, bo starożytność to jeszcze w miarę prosto wchodzi, ale już tacy porąbani ludzie jak Hegel czy inny Pascal to naprawdę ciężko zrozumieć o co im chodzi...

Gość si si espanol