Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Eng

Zdrada

Polecane posty

Gość Eng

Witam na wstępie na pisze, że jesteśmy z dziewczyną już prawie 4 lata. Jestem wysoki, bardzo dobrze zbudowany i hojnie obdarzony przez naturę, każdą kobietę zawsze zaspokajałem w kwestiach fizycznych i dawałem im to czego potrzebują, ale uczuciowo raz byłem lepszy raz byłem gorszy, ale zawsze chyba byłem dobrym człowiekiem, nigdy nie byłem perfekcjonistą i nie potrafiłem tak wykazywać swoich uczuć,ale myślę, że mimo wszystko uchodzę za dobrego człowieka do współżycia w sensie takim domowym i uczuciowym. Jestem z zawodu inżynierem mechanikiem, ale miałem papiery marynarskie i mogłem płynąć w rejs za 3 mechanika na statku handlowym. W końcu popłynąłem, bo pieniądze dobre i jakaś to zawsze przygoda. Stwierdziliśmy też, że takie coś na pewno tylko wzmocni nasz związek, a po tych 5 miesiącach będziemy jeszcze mocniej związani. Wróciłem w końcu całkiem niedawno i gdy dziewczyna wyszła na chwilę z domu, ja przeglądając jej zdjęcia natrafiłem na jej pamiętnik ostatni, w którym opisywała swoje uczuciowe przeżycia z jednym chłopakiem, który ją od dłuższego czasu adorował w jej sezonowej pracy ,kiedy mnie nie było. W końcu się nie oparła, poszli na spacer, na początku taka przyjaźń, o której oczywiście mi mówiła, a potem to się przerodziło w coś większego. To znaczy z pamiętnika wynika, jak by się zaangażowała uczuciowo w końcu w to wszystko, ale też w pewnym sensie panowała nad sobą. Do niczego nie doszło w sensie fizycznym, głównie spacery, przytulanki, jakieś gilgotanie, ona zyskiwała u niego wsparcie, że ją przytulił, jak mu opowiadała jak jej mnie brakuje itd. Jednak opisywała to zaangażowaniem uczuciowym.. Tak jak by potrzebowała tego.. Po części ją rozumiem, mnie nie było tyle czasu.. Jak się dowiedziałem i jej powiedziałem ona płakała, mówi