Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość dsjghdfkgdkfg

Czy 200zł na wesele od pary ujdzie?

Polecane posty

Gość dsjghdfkgdkfg

Jestem studentką, nie pracuję, nie stać mnie na więcej :P

dajesz ile masz. ja też przyjaciółce kupiłam na wesele prezent za 200zł, też jako studentka. Doceniła to mało powiedziane, wzruszyła się i rozpłakała że taki ładny przemyślany :) także może nie dawaj gotówki tylko kup prezent?

Nie, masz dać dupy i zarobić, a jak nie to siedź w domu i jedz kaszankę! :P A tak serio to ja wybierałam się na wesele i planowałam dać tyle samo. Też studiuję i nie pracuję.

Gość dsjghdfkgdkfg
no właśnie młodzi chcieliby raczej pieniądze

dajesz ile masz. ja też przyjaciółce kupiłam na wesele prezent za 200zł, też jako studentka. Doceniła to mało powiedziane, wzruszyła się i rozpłakała że taki ładny przemyślany :) także może nie dawaj gotówki tylko kup prezent?

Gość dsjghdfkgdkfg
Tak się pytam, bo kiedyś jak tu czytałam jakiś temat o weselu to było mnóstwo opinii, że jak się nie ma kasy to zostać w domu i bez przynajmniej 400zł się nie pokazywać :P

Gość d-marzenieeeeeee
nie wiem,ale w moich rejonach minimum to 500zł od pary. dla mnie to duzo, ale osatatnio bart mojego faceta mowil,ze od jednej pracy dostali 200zl w kopercie i na ich miejscu wolal by w ogole nie przyjsc niz dac tyle kasy. ja ejstem z dolnego slaska

Gość nie napisze
daje sie ile mozna dac, parze mlodej zalezy na tobie nie na kasie

Gość trelemorelelelele
moim zdaniem ok ;)

Niestety, mnóstwo ludzi na tym forum wrzeszczy że trzeba zwracać za jakieś śmieszne talerzyki. Daj tyle ile możesz, nikt normalny nie będzie miał o to pretensji :)

Gość mama2828
Od pary?! To 100 zł odo osoby....sorry....mało...od pary min. 500 zł.