Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość PaniXYZ

rodzinka faceta

Polecane posty

Gość PaniXYZ

Wiem, takie tematy pewnie już były wałkowane, ale jednak trochę się różnią. Mam 24 lata on 27, mieszkamy razem w mieszkaniu od moich rodziców. On pracuję, ja studiuję dziennie. Jesteśmy szczęśliwi, wszystko ok, fajnie, moja rodzina go uwielbia itp. itd. Znaliśmy się 2 lata wcześniej prawie rok jesteśmy razem. Jego była była psychiczną materialistką, wożącą się ze wszystkim, chamską. Ja jestem skromna, grzeczna (aż za bardzo) taka zwykła dziewczyna w trampkach. Moja rodzina nie jest mega zamożna, ale na sensownym poziomie. Jego rodzina cała lekarzy. Niby mnie lubią, są..sympatyczni itp chcą, żebym do nich przyjeżdzała, ale ja już nie chcę. Traktują mnie jak powietrze, praktycznie 0 jakichkolwiek rozmów, siedzę tam jak kołek. Mój facet się stara zagadywać, coś inicjować, ale nie wychodzi. Przeprasza mnie za nich, rozmawiał z nimi nie raz...ale nic się nie zmienia, twierdzi, że "tak mają". Przestałam jeździć..mam dość czucia się jak śmieć. On jeździ co jakiś czas.., ale wyobrażacie sobie co czuję jak go nie ma, jak wraca uśmiechnięty. Jest mi przykro..wtedy namawia, żebym jechała z nim. Błędne koło..co robić..pomóżcie.. Dodam, że zawsze starałam się być dla nich miła, rozmawiać z nimi, nigdy nie odsuwałam od nich swojego faceta, ale teraz to już tak zołzowato aż mam ochotę...;(

Gość gość
czarno to widzę na przyszłość

Gość agaciaaa
nie zazdroszczę..pocieszę Cię tym, że znam dużo takich chorych historii..

Gość PaniXYZ
No to mnie pocieszyliście..:) czyli będzie tylko gorzej? a jak będziemy zaręczeni to też będą mieć mnie w d***e?

Gość gość
a co zmieniają zaręczyny? - niech się z tobą ożeni, wtedy potraktują cię poważnie - no, chyba, że nie chce się żenić, tylko zatkać ci gębę tymi zaręczynami

Gość PaniXYZ