Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość nelnelnel

co zrobic

Polecane posty

Gość nelnelnel

Witam wszystkich. Mam problem z którym sobie nie radze, a żadna koleżanka do końca nie potrafi mi pomóc. Z góry prosze, żeby nikt nie obrażał mnie, jeżeli moja "wypowiedź" będzie zupełnie bezsensu itd. Nie chce agresywnych odpowiedzi tylko... trzeźwego spojrzenia na sprawe przez osoby które nie wiedzą kim jestem, a może właśnie wtedy bede umiała sie w tym wszystkim odnaleźć i stanąć na nogi. Otóż.. Mam 20 lat, w wieku 17 lat urodziłam córkę. Zostałam sama, od samego początku wiedziałam ze tak będzie więc nie ubolewałam specjalnie.. chodź nie twierdze, że było zawsze idealnie... wiadomo. Jestem w 3 klasie technikum, ponieważ dwa pierwsze lata technikum spędziłam na kierunku który był zupełnie bezsensu, przepisałam sie znowu do 1 klasy na zupełnie inny kierunek, który jest o niebo lepszy. Nie żałuje tej decyzji, uczy mi sie przyjemnie i daje sobie na spokojnie ze wszystkim rade. Czasami myślę sobie tylko co bym robiła teraz (szkole kończyłabym w tym roku). Postanowiłam nie przejmowac sie rzeczami które nie maja większego znaczenia i skupic sie na wychowywaniu Córki i nauce. Zacznę moze od największego problemu.. rodzina. Moja Mama od samego poczatku nie moze pogodzic sie z tym, ze została "mloda babcia" i tylko przy kazdej mozliwej okazji wypomina mi wiek w ktorym zaszłam w ciaze i wyzywa. Nie komentuje juz tego tylko po prostu płacze. Jej mąż tarktuje mnie i Córke jak intruza, Malutka ma juz 3 latka i bardzo ładnie mowi, jest ciekawa świata, i ciągle pyta każdego z członków rodziny co robi w danej chwili.. przykre jest to kiedy mój ojczym jest w stosunku do niej bardzo nieprzyjemny albo po prostu udaje, że jej nie słyszy. Mam rowniez młoszego brata, ktory jest tylko rok starszy od mojej Córci. Generalnie każdego dnia bawią sie razem, ale gdy on jej cos zrobi jest dobrze.. a gdy