Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Obsługa klienta w Polsce to DNO Polacy nie dorośli do prowadzenia firm

Polecane posty

Gość gość

Widze to codziennie...wysyłam wiele zapytać o rózne produkty, pracuje w dziale zakupów i sprzedaży, nadzoruje kilku pracowników. To po prostu katastrofa, firmy nie potrafią przygotować katalogów, ofert... Ososby odpowiedzialne za sprzedaż często są opryskliwe, nieuprzejme, nie wiedzą tak naprawde co sprzedają, czym się zajmuja, nie wiedzą ile danego produktu mają na stanie :( Prywatnie dzwonisz na infolinie i nic sie nie dowiesz, nikt nic nie wie. Wiecie z kim świetnie się wspólpracuje ? z Azjatami. Wysylasz zapytanie mailowe do Chińczyka i odpowie bardzo szybko, podasz telefon to czesto oddzwaniają, proponują rabaty, przedstawiają oferte, DBAJĄ o klienta. Firmy z USA - obsługa pierwsza klasa, najwyższy poziom, kompetentne osoby. Naprawde...jestesmy 50 lat za murzynami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ET_w masle
tia...za to dorosli do prowadzenia kalkulacji czy oplaca im sie czy nie oplaca im sie obsluzyc kogos ewentualnie odpowiedziec na pytanie o droge :classic_cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Polacy to ogólnie chamski naród, bez kultury więc co się dziwisz ?? Ze będą ci nadskakiwać jak Amerykańce czy Chińczyki ? W Chinach jest ogromna konkurencja i walczą o każdego. W USA masowo organizuje się szkolenia marketingowe, z obsługi klienta, rózne cuda ;) Oni mają uśmiech w pracy doszyty od urodzenia :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
taaa, tylko ze ci co pisza z taka pasja o przywarach Polakow, sami musza byc czerwoni na twarzy z frustracji, i bledne kolo sie zamyka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
obsługa klienta w w Polsce to rzeczywiście dramat. Jedna kwestia to niekompetencja osób "po drugiej stronie" odpowiedzi mailowe, obsługa przez telefon, druga to obsługa np. w sklepie wchodzisz uśmiechnięty i cały nastrój potrafi zepsuć sprzedawca, który pracuję jakby "za karę" jest opryskliwy i wręcz bez słów zniechęca do kontynuowania zakupów. Sam jestem sprzedawcą i kilka fajnych przykładów tego jak powinno się obsługiwać klienta widziałem na jednym ze szkoleń zorganizowanych dla naszej firmy http://www.anspire.pl/szkolenia/obsluga-klienta/szkolenie-profesjonalna-obsluga-klienta/ http://www.anspire.pl/szkolenia/obsluga-klienta/szkolenie-obsluga-reklamacji-trudny-klient/ Prowadząca podawała wiele przykładów na co zwracać uwagę podczas obsługi, jak radzić sobie z trudnymi klientami i jak motywować siebie w "gorsze dni". Polska w zakresie obsługi klienta musi się jeszcze naprawdę wiele nauczyć. Niestety wiele zależy jeszcze od naszej mentalności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×