Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Szalonykapelusznick

Jestem studentką ale nie identyfikuję się zbytnio ze społecznością

Polecane posty

Gość Szalonykapelusznick

studencką. Studiuję dla siebie, nie mam potrzeby rozmawiać o kolosach, egzaminach, wykładowcach, śmieszy mnie to afiszowanie się tym, że się studiuje... Teraz przecież ten status niewiele znaczy.

no bo to takie niezwykłe rozmawiać o tym co się robi i na czym spędza większość czasu. taka jesteś alternatywna...

Gość parpurrriraru
Rozumiem autorkę, skończyłam w tym roku fajne studia, ale większość koleżanek rozmawiała między sobą tylko o tym co trzeba zrobić na następny tydzień, kiedy się umówią na robienie danego projektu, a kiedy zrobią poszczególne obliczenia. Rozumiem, że trzeba się umówić, ale warto mieć jakieś życie poza tym i nie opowiadać swojemu chłopakowi każdego pytania wraz z odpowiedzią jaką należało udzielić na kolokwium.

może to wcale nie były koleżanki tylko zwykłe znajome? Ja też tylko o tym rozmawiałam ze swoimi znajomymi z uniwerku - bo w sumie ich nie znałam i nie miałam innych tematów ;)

Gość Szalonakapelusznick
Nie czuję się z tego powodu jakaś niezwykła, a kserować to akurat kseruję. Po prostu nie interesuje mnie zbytnio życie studenckie jako takie. Wracam do domu i spędzam czas z ludźmi spoza uczelni.

Gość Szalonakapelusznick
Dzielę się po prostu swoją refleksją na ten temat. Kiedyś myślałam, że studia będą początkiem nowych znajomości, a teraz widzę, że ciekawszych ludzi poznałam poza uczelnią. Wasze teksty są nie na miejscu, bez urazy. Nie jestem alternatywna, a z tym ksero to dowaliłyście.