Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

studia

Polecane posty

Gość gość

Dostałam się na drugi stopień do Warszawy, teraz nie wiem czy się przenosić. Studiuję w Lublinie, zawsze marzyłam o Warszawie, a gdy stało się to realne mam obawy. Czy ktoś przenosił się na studia do innego miasta? Jak to wspominacie?

Gość gość
Przeniesiony się, Warszawa jest fajna. Zresztą to nie wieczność, zawsze po studiach możesz wrócić.

Gość gość
Marzyłam o Warszawie od dziecka, a teraz coś mnie blokuje..najbardziej obawiam się czy dam radę się tam zaaklimatyzować, mam tam wielu znajomych, ale ciągle myślę, że oni znają to miasto, chociaż też kiedyś szli na żywioł. Wiem, że zawsze mogę wrócić, ale to byłaby pewnego rodzaju porażka. Wiem też, że w Warszawie są lepsze perspektywy, większe możliwości, a tutaj nic się nie dzieje. Ale i tak mam różne myśli, rano mówię, że chcę, wieczorem już nie :D Jakie to trudne..zdaję sobie sprawę z tego, że jeśli nie pójdę, będę żałować, tak jak na I stopniu..teraz albo nigdy.

Gość gość
Będziesz na pewno zalowac, jeśli tego nie zrobisz. Zresztą to taka wielka decyzja? Raptem godzina drogi.

Gość gość
Ja Wawkę wspominam jak najlepiej :) Nie przejmuj się.

Gość gość
2 godziny :D Mam czas do piątku, chciałabym spróbować, a z drugiej strony tak bardzo mi szkoda zostawiać znajomych, są dla mnie jak rodzina :) Niektórzy utrudniają mi tą decyzję właśnie swoim zachowaniem, prosząc mnie, żebym została i tak jestem między młotem, a kowadłem ;d Najbardziej się martwię, że się nie odnajdę, Lublin jest maleńki i praktycznie co chwilę można spotkać kogoś znajomego, a tam...aż się boję pomyśleć.

Gość gość
Jedź do Wawy. Zobaczysz chociaż jak się tam mieszka

Gość gość