Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

zostawił nas, a teraz chce praw rodzicielskich

Polecane posty

Gość gość

Witam, postanowiłam wykorzystać chwilę wolnego i opisać moją sytuację. Po studiach zaczęłam pracę w zawodzie, studiowałam w Londynie i ta praca wiązała się z mnóstwem nowych znajomych, obowiązków i dyspozycyjności przez prawie 24h na dobę. Jestem lekarzem. Krótko po tym jak rwygranąłam specjalizację, w moim życiu pojawił się facet. Na początku było cudownie, przystojny i wykształcony. Co tu dużo pisać, zakochałam sie. Po dwóch latach trwania naszego związku w najmniej oczekiwanym momencie zaszłam w ciąże. Dla mnie to był szok, ale nie podejrzewałam , że jego reakcja będzie aż tak... Infaltylna? Kiedy powiedziałem mu o dziecku, najpierw zrobił mi karczemną awanturę, później zaczął się zastanawiać czy to może być nie jego dziecko. On zawsze był o mnie chorobliwie zazdrosny, bo jestem spostrzegana za atrakcyjną kobietę. Ja nie zamierzałam dłużej tego wysłuchiwać i spakowałam swoje rzeczy, wynajęłam mieszkanie, skończyłam specjalizację i poszla, na urlop macierzyński. Przez całą ciąże nie interesował się ani dzieckiem, ani mną. Po tym jak mogłam już wrócić do moich obowiązków zawodowych również ani razu się nie odezwał. Dzisiaj nasz synek ma 4 latka, a rok temu dostałam kontrakt w pewnej klinice w USA. Dzisiaj na stałe mieszkamy w nowym Jorku, a miesiąc temu dostałam e-maila od ojca dziecka, że chciałby się z nami zobaczyć. Oczywiście poinformiwałam go, że nie mieszkamy już w wielkiej Brytanii i jego nie ma w naszym życiu i nigdy już nie będzie. Ale obawiam się, że on nie da tak łatwo za wygraną.

Gość gość
Rozumiem, że facet zachował się jak idiota, ale ja też jestem facetem i dla mojego dziecka poruszyłbym niebo i ziemie, żeby je odzyskać. Każdy zasługuje na drugą szanse.

Gość gość