Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

PROBLEM Z ZERWANIEM UMOWY NAJMU

Polecane posty

Gość gość

Mam mały problem. Podpisałam umowę w październiku o wynajem mieszkania od września do lipca , z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Na umowie są jeszcze na raz 3 osoby dodatkowe. Podpisałam się tylko u właściciela, nie podpisywałam umów tych właśnie dodatkowych osób, ani własnej. To pusty papierek z danymi naszymi i tylko z podpisem właściciela. 8 września miałam się wprowadzać, ale mieszkanie zostało "oddane" w stanie zupełnie niesprzątniętym po remoncie, nawet wypalone papierosy i sprzęty robotników walały się po mieszkaniu, a wszystkie śmiecie po byłych wynajmujących walały się po całym mieszkaniu. Do tego podejście właściciela, który kazał mi samej "zapie*dalać" i to sprzątać, bo jestem "tylko studentką" nakazał moim rodzicom zabrać moje rzeczy i uciekać do domu. Co mam zrobić w tej sytuacji? Z mojej kaucji podobno zapłacili za wrzesień, a ja od samego początku mówiłam, że stanowczo się wycofuję... Pomimo, że było ustalone, że ja tam już nie będę mieszkać ze względu na zaistniałe sytuacje, dziś napisali do mnie wielce zdziwieni, że mam się na ich umowach podpisać. Co mam zrobić? Oddałam tego samego dnia im klucze! Oni wiedzieli, że ja się wycofuje. Ani dnia tam nie mieszkałam!