Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość gość

usunęli temat o rossmannie?

Polecane posty

Gość gość
Wg pisma ktore było jakis czas temu, wynikało, ze nie powinnismy przyjmować zwrotów towarów pełnowartościowych poza Nasza marka i non foodem. Wiec na dobra sprawę nie powinnismy przyjmowac nic, ale widzę ze wszędzie przyjmują wszystko stad ja przestałam kupować u nas, bo nie wiem czy szampon jest ze zwrotu czy nowy. Co do reklamacji, my jak nie wiemy co zrobic zadzwoń do działu reklamacji, oni zawsze chetnie wytłumaczą co zrobic np z ta torebka. Ja bym robiła protokół reklamacyjny, bo to normalnie zużycie towaru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Miałam podobną sytuację z torebką Baczyńskiej, w skrócie: reklamacje musiałam rozpatrzyć pozytywnie, towar zlikwidować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Co do zwrotów to nie tylko marka własna i non food, ale też produkty innych marek oryginalnie zapakowane ( jak często na przykład kremy są w pudelkach ofoliowanych, albo masła do ciała dodatkowo zabezpieczone z folią ochronna). Tak mi się wydaje jeżeli mówimy o tym samym piśmie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Tak, z tym ze ogółem informacja była taka ze firma, nie przyjmuje zwrotów artykułów pełnowartościowych. A dopiero pózniej było, ze to juz w kwesti osoby przyjmującej zwrot jest czy go przyjmie czy nie. Ja bym nic nie przyjmowała, niech sie naucza kupować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zgadza się. Jeśli towar jest pełnowartościowy i nie ma żadnych wątpliwości, że jest zapakowany lub zafoliowany oryginalnie to taki towar można przyjąć na podstawie paragonu. A reklamacja towaru w każdym Rossmannie niezależnie gdzie był on kupiony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
i zwrot do 7 dni od zakupu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
U nas są rozwydrzeni klienci nauczeni że mamy obowiązek przyjmować reklamacje. jaka afera była raz jak nie przyjęłam zwrotu mleka dla dziecka, baba się rozdarla że to jej prawo konsumenckie, teka dzida, myślałam że ja wysmieje w twarz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
w ogóle to klienci myślą że znamy każdy składnik każdego produktu na sklepie, nie możesz czegoś nie wiedzieć, musisz znać odpowiedź na każde pytanie. nawet te najbardziej absurdalne, jak "czy ten whiskas posmakuje mojej koci? jak pani myśli?"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
To prawda, że na sklepach będą tajemniczy pracownicy??? Którzy od środka będą obserwować co dzieje się od zaplecza????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Cooo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Do 16.18, i bardzo kurde dobrze!!!Nie noge sie doczekac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Juz dawno sa....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
U mnie jest od tygodnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Aj będzie się wóda lała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Przecież mleka(żywności) nie wolno przyjmować do zwrotu ani lekòw.czy to zapakowanevczy tez nie!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Tajemniczy pracownicy są od dawna. Są to dupowłazy, którzy sami guzik robią ale patrzą innym na ręce i nie przepuszczą najmniejszego błędu koleżanki. Z satysfakcją pobiegną do biura, żeby Cie podpierdzielić, w nagrodę dostaną więcej pierwszych zmian w grafiku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Centaura uwazam za rozpoczetego:))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zawsze były ****** dupo#łazy które same na zapleczu gadały, telefonik służbowy w trakcie prowadzenia zmiany dzwonił non stop bo psiapsiółka ze sklepu musi wiedzieć co się dzieje i żyć bez pracy nie może.Pozdro ze sklepu z którego uciekło kilku już pracowników a taki prestiżowy że aż żal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A który to taki prestizowy? Warszawka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Pewnie o plac wilsona chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Chyba blisko placu Zbawiciela

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jak nabijacie dziury wieczorem to wysylacie je ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Oczywiscie. Wszystko co jest nabijane wysylamy. Czesto gesto podczas dnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A po co trzymać zbędne spisy? Nabijasz, dokładasz braki i wysyłasz żeby nie wisiało w systemie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
hej czy ktos wie czy teraz w czerwcu jest premia za inwentaryzacje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
W lipcu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Fajnie że my zapierdzielamy non stop w tym głupim sklepie i dostajemy dwa razy do roku kase na spotkanie integracyjne gdzie jest po 30 zł na głowę, a te bawią się we Wrocku. Są takie sklepy gdzie kierowniczki na sklepie nie zobaczysz bo po co z biura wychodzic. I to ma być fair? Nie mówię że w każdym przypadku ale większości się pewnie taka nagroda od firmy nie należy. Mogliby zrobić coś fajnego choć raz dla wszystkich żeby każdy czuł się doceniony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Moze by tak zaczac od wyrownania premii inwentaryzacyjnych???Wyplate maja wieksza od pozostalych pracownikow i to jest ok.,ale ze premia inwent.to 100% ich pensji,gdzie my dostajemy doslownie grosze,to jest policzek dla naszych zniszczonych dloni i chorych kregoslupow.Dlatego,ze nasza firma dzieli nas,sortuje.Sa kierownicy z powolania,az z radoscia idzie sie do pracy,jednak rakich jak na lekarstwo.Reszta,czyli wiekszosc to sami wiecie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Po centaurze obok w tamtym roku koło tego "prestiżowego" sklepu nocowali. Są równi i równiejsi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Tez bym chciała wyrównania premii inwentaryzacyjnej, bo co niby kierownik robi wiecej ode mnie ? Magazynu nie szykuje tylko przychodzi na gotowe i nabija, szuflad nie układa, na sklepie rownież o kolorowce nie wspomnę. Wiec dostaje 100% bo siedzi z rewizja w biurze i sobie zmienia cyferki? Sorry ale w listopadzie przed inwentaryzacja to kierownika prawie w ogole nie było i przyszła na gotowe. My w dzień inwentaryzacji ledwo na nogach juz stałyśmy a ta jeszcze nas poganiała cała wypoczęta. Przecież to jest chore. Ja nie mam zamiaru w tym roku wcale sie wysilać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×