Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

praca jako sprzataczka

Polecane posty

Gość gość

czy jest tu ktos kto sprzata na zachodzie.nie macie dosc? bo ja mam..jakie sa wasze odczucia?przezycia?macie zamiar dalej wykonywac te prace? ja uwazam ze to jest ciezka, niegodna praca ktora predzej czy pozniej odbije sie na zdrowiu.zastanawiam sie ile jeszcze wytrzymam.do pl nie mam co wracac bo pochodze z biednego regionu.a do innych prac potrzebuja osob z bardzo dobra znajomoscia jezyka.ja nie mam kiedy chodzic do szkoly lub kurs bo pracuje w takich godzina ze to jest niemozliwe. jezeli sa tu takie osoby to chetnie poslucham waszych opinii doswiadczen.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja również pracuję jako sprzątaczka - sprzątam prywatne domy w super dzielnicy i zarabiam 10-12 na godzinę ale mam świetne referencje, dobrze znam angielski, do pracy jeżdżę własnym autem (do niektórych domów nie da się dojechać komunikacją) zawsze uśmiech na twarzy, miła rozmowa, dokładność i staranność w pracy i możesz w klientach przebierać jak ulęgałkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
w jakim kraju jestes?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja jak w ulegalkach niestety na razie nie przebieram..nie znam perfekcyjnie jezyka i mam wyjatkowo skapych klientow..dlatego zastanawiam sie czy warto to dalej ciagnac i tak pracowac .niemcy sa bardzo skapi ,brudni i wymagajacy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
w UK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość