Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Prywatna sekretarka, co sądzicie?

Polecane posty

Gość gość

Przestałam nadążać za wszystkim co mam do zrobienia. A prawda jest taka, że sporo moich obowiązków mogłoby być z powodzeniem oddelegowane na kogoś innego. Niby w firmie, którą kieruję mam kilka sekretarek, ale one są "firmowymi" sekretarkami, a ja nie dość że pracuję w kilku miejscach to jeszcze mam często inne obowiązki poza miejscem pracy. Myślicie, że dałoby się tak zatrudnić kogoś kto by koordynował moją pracę i wykonywał za mnie te mniej ważne zadania? Jak to załatwić żeby taka osoba miała dostęp do firmowych materiałów w różnych miejscach gdzie pracuję? Musiałaby być zatrudniana przez firmę, czy mogłabym ja ją zatrudnić i jej płacić i po prostu ciągnąć ze sobą tam gdzie pracuję? A może mogłabym zlecić którejś z firmowych sekretarek prowadzenie mojego terminarza? (Obecnie zdarza się, że dowiaduję się, że mam być danego dnia w dwóch pracach na raz - bo szczerze, nie ogarniam tego do końca. Ponadto często mam do zrobienia jakieś ważne rzeczy, których nikt za mnie nie zrobi, a zamiast tego siedzę i czytam bzdurne papiery sprawdzając ich poprawność, bo "są na wczoraj".)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zastanawiam się czy oprócz prawej ręki mojego szefa nie zostać jego lewą doopą? miałabym mniej obowiązków służbowych a więcej tych przyjemnych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×