Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gośćkuleczka

czy to prawda że przed i w trakcie okresu waży się wiecej ?

Polecane posty

Gość gośćkuleczka

bo sie załamałam ,odchudzam sie od miesiąca,ważę sie raz w tygodniu i teraz mam miesiączkę i okazuje się że zamiast schudnać przytyłam 1,5 kg . Jak to jest naprawdę ?

Gość gość
Może tak być, ponieważ u niektórych zatrzymuje się wtedy woda w organizmie. ;)

Gość gośćkuleczka
czyli co ? mam nie pić ? pije codziennie minimum 2 litry mineralki ,nie umiem bez tego żyć i nie wazne czy sie odchudzam czy nie ,woda 2 litry musi byc.

Gość gośćkuleczka
aa kumpela dała mi kiedyś listek hydrominium ,moze to wziać ? nie odwadnia to?

Gość gość
Pić, pić. Paradoksalnie woda zatrzymuje się, kiedy organizm ma jej mało, bo oszczędza. ;) Weź, to nie ma odwadniać. Choć nie znam się na takich specyfikach. Ogólnie, to się nie przejmuj przecież wagą. Pomyśl tak: jeśli to woda Ci się zatrzymała, to 1) po kilku dniach minie, 2) to nie jest tłuszcz, więc nie jest to chyba takie ważne jeśli chodzi o stwierdzenie czy odnosisz sukcesy w odchudzaniu, nie? ;) Poza tym, nie zafiksuj się na wadze. Pamiętaj, że np mięśnie ważą więcej niż tłuszcz. Jeśli odchudzasz się rozsądnie, ćwicząc przy tym, to też tłuszcz będzie znikał, a mięśnie się uformują i będą ważyć. ;)

Gość gośćkuleczka
dlatego własnie waze się raz w tygodniu :) Nie biore tego hydrominum ,nic nie chce brać ,odchudzam się zdrowo,czyli aktywność fizyczna i zdrowe jedzenie ,żadnych tabsów i 1000 kcal ,jem 1300-1600 kcal ,jezdze rowerem i pływam