Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czym są zajęcia "seminarium" na studiach?

Polecane posty

Gość gość

Jestem na III roku studiów inżynierskich i chciałem zapytać na czym polegają zajęcia "seminarium dyplomowe". Wiem, że są to zajęcia z czynnym udziałem studentów w dyskusji, ale jakby ktoś mi mógł powiedzieć o tym coś więcej. :) np. czy zajęcia każdy ma indywidualnie czy normalnie w grupach jak inne ćwiczenia. Wiem, że to głupie pytanie, ale jakby ktoś wyjaśnił byłbym wdzięczny.

Gość gość
Różnie bywa :)

Gość gość
Przygotowuje cie do pisania pracy inzynierskiej. Będziesz pisal temat taki jakie seminarium wybierzesz a prowadzacy bedzie twoim promotorem

Gość gość
U mnie na wydziale nie chodziło się wcale na seminaria, a chodziło tylko o kontakt z promotorem. Z kolei u znajomej seminarium wyglądało tak, że cała grupa przychodziła na daną godzinę i cała grupa miała tego samego promotora no i sprawdzał ich prace i tłumaczył jak je pisać. Mój brat chodził na seminarium indywidualnie :D więc to zależy od twojej uczelni i wydziału :P

Gość gość
a prowadzacy bedzie twoim promotorem x Często tak jest, ale nie koniecznie :) Na moim wydziale można wybierać promotora z co najmniej 20 osób, więc nie da się zorganizować tego rodzaju zajęć w ten sposób.

Gość gość
na spotkaniach indywidualnych z promotorem robi się mu loda a z promotorka lize sie jej małze :P

Gość gość
Aha, ok... Sytuacja jest jednak taka, że promotora każdy sobie już wybrał dawno. Ja akurat mam spoza mojego wydziału, bo reszta albo była zajęta albo mi nie odpowiadała. Więc skoro mam własnego promotora to pytanie jak takie zajęcia będą wyglądać. :/

Gość gość