Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy chłopak po zawodówce ma szanse u dziewczyny na studiach?

Polecane posty

Gość gość

Podoba mi się jedna koleżanka jest jednak problem, że ja jestem po zawodówce, zarabiam jako mechanik a ona studiuję stomatologię. Jest miła itd ale boję się, że odrzuci mnie z powodu braku lepszego wykształcenia, ponoć jednak studenci prawa, medycyny itd mają się za lepszych

Gość gość
Może odrzuci a może nie. Różnie to bywa:P a może nie będziesz jej odpowiadał pod jakimś innym względem i wykształcenie nie będzie miało żadnego znaczenia.

Gość gośćEve
Absolutnie nie myśl w ten sposób, to błąd i sam sobie blokujesz szansę na coś więcej z nią :)

Gość gość
nie mają tylko są. To sa dobre kierunki, dobre zarobki, prestiż, lepsi znajomi. Jakby była niunią bezambicji po studiach na prywatnej uczelni albo kiepskiej państwowej pedagogice to pewnie porządny zaradny i nawet prosty facet by obleciał. Ae po stomatologi- wybacz ale nie chciałabym kogoś takiego, nie nadrobisz różnic. Możesz być fajnym facetem, z dobrym charakterem, ale na takim poziomie trzeba szukać takiego faceta bez braków w pochodzeniu i wykształceniu

Gość gość
ja bym odrzuciła, bez żalu. Za duża różnica, a to się nie sprawdza w związkach. Może być zabawnie w łóżku, ale co potem

Gość gość
Znam dwa małżeństwa, gdzie żona jest lekarką, a mąż nie pracuje, tylko pomaga żonie, w domu itd. Znam też dentystkę, której mąż zrezygnował z pracy, bo mu się nie opłacało i teraz jest asystą żony i pomaga jej w prowadzeniu gabinetu, jak widać facet bez większego wykształcenia też da radę.

Gość gość