Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

NaHulajnodze

zdążyć przed latem, by kolejny dzień był dniem zaczętym od uśmiechu

Polecane posty

Hej! Poszukuję osób, które mogły by ze mną stworzyć taką "grupę wsparcia". Kiedyś już tutaj, na forum pisałam i bardzo mi to pomogło. Teraz mam nadzieję, że będzie podobnie. Nie ważne ile masz do zrzucenia i z jakiego powodu! Ważne, że chcesz o siebie zadbać! Zapraszam do opowiedzenia o swoich celach, marzeniach, o tym co już udało Ci się osiągnąć. Poniżej napiszę troszkę o sobie. Jestem na diecie od 12 dni . Straciłam 1,9 kg. Niestety w tym 0,7 kg mięśni. Pora ruszyć 4 litery na jakiś fitness. Pora zacząć się ruszać i spalać tłuszcz a wyrabiać mięśnie. Mam te swoje 25 lat. Mam swoje 61,7 kg (coś czuję, że waga pani dietetyczki zaniża pomiar, ale to już inna kwestia) i 172 cm wzrostu. Nadal studiuję, nie mam dzieci ani nawet od pewnego czasu faceta. I właśnie dzięki temu, ze go nie mam, znalazłam czas dla siebie i swoich zainteresowań. Na początku lutego wróciłam z 5 miesięcznej wymiany zagranicznej i postanowiłam zacząć od nowa układać swoje życie. Wiecie, tak powoli, ale rzetelnie. Po pierwsze wizyta u dietetyczki by to ona zaleciła mi dietę i oceniła co właściwie powinnam ze sobą zrobić. Startowałam z wagi 63,6 kg (mam zrzucić 5-7 kg tłuszczu i przybrać 2-3 kg mięśni). Następnie zapisałam się na sekcje wspinaczkową bo to bardzo zawsze lubiłam, a dziś kupiłam karnet na siłownię. Zaczynam ćwiczyć od 9-go marca. Po za tym co chce zrobić dla swojego ciała, robię też kilka rzeczy dla swojego umysłu. Wróciłam do śpiewu, zaczęłam udzielać się w wolontariacie i wreszcie poważnie zajęłam się moją magisterką. Mam nadzieję, że ktoś się do mnie przyłączy. Spędzam sporo czasu przed komputerem, więc mogę tu często zaglądać:)

Gość gość