Gość grayton Napisano Lipiec 24, 2019 Tzn. my potrzebowaliśmy, ale to nie musi być ich specjalista - możesz również znaleźć kogoś z zewnątrz, tak więc akurat z tym nie powinniście mieć żadnych problemów. Kwestia odpowiedniego dopasowania usług i wszystko będzie OK. Wiadomo, że dla odpowiednich efektów po prostu wszystko musi być zoptymalizowane. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość napest Napisano Wrzesień 11, 2019 Na pewno polecam Berberis - pracujemy na tym systemie już dosyć długo, wiemy, jak on działa i jakie daje efekty. Generalnie chodzi tutaj o dbanie o absolutne podstawy. Wtedy stopniowo jest coraz lepiej i widoczne są zmiany, ale od razu cudów nie będzie. Jeśli jednak odpowiednio dopasujecie każdy element, to na pewno odpowiednia zmiana nadejdzie. Powodzenia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Julita Napisano Wrzesień 11, 2019 System CRM bardzo jest pomocny w pracy. Moja firma korzysta od kilku lat z CRMa Firmao https://firmao.pl/?pk_campaign=dm_oferty. Przydatna jest ewidencja czasu pracy, fakturowanie, ofertowanie, zarządzanie zadaniami, księgowość, różne integracje ze sklepami internetowymi i programami, wszystko działa szybciej niż w tradycyjny sposób, jako szef możesz widzieć wszystko co Twoi pracownicy robią, o której są w pracy, ile przepracowali. Jest tego o wiele więcej, zależy też czego byś oczekiwał i szukał. Polecam sprawdzić sobie ten program, może Ci się spodoba ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość hankor Napisano Wrzesień 13, 2019 Pewnie, że ten kierunek, bo w Berberis są wszystkie istotne rozwiązania - również związane z marketingiem, korespondencją seryjną i nie tylko. A to, że można kompleksowo zająć się realizacją w jednym rozwiązaniu jest po prostu mega ważne. Podejdźcie do tego we właściwy sposób, to wówczas wszystko będzie wyglądało, jak należy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kirogo Napisano Wrzesień 27, 2019 Jaką proponujecie wersję Berberis w przypadku niewielkiej działalności kilkuosobowej, ale dosyć aktywnej, bo naprawdę sporo się dzieje Szukamy czegoś sprawdzonego. Przychodzi wam coś na myśl? Jakie rozwiązania w chwili obecnej mogą cokolwiek dać? Jakich funkcji potrzebujemy, żeby zauważyć zmiany in plus? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Aga Napisano Wrzesień 27, 2019 Ja pracuję na CRM365 na platformie Firmotron.pl - mam bazę klientów z historią kontaktów, nie było problemów z ogarnięciem systemu, przypomina o zadaniach do zrobienia, mogę przekazywać zadania innym jeśli idę na urlop, lejek sprzedażowy dla szefa - widzi że pracuję. Wersja webowa, mobilna - z każdego miejsca mogę wejść do CRM. Cena do przyjęcia. A i co fajne, w cenie jest wirtualny pulpit Firmotron z komunikatorem - czatem i moduł z dokumentami. Fajne polecam:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gengo Napisano Listopad 28, 2019 Mnie tam z CRM bardzo wygodnie. Przede wszystkim na Berberis nie mamy tylu komplikacji, ciągle coś się dzieje, widać zmiany in plus i to ma dla nas kluczowe znaczenie. Zatem radzę pilnować rozwiązań, które realnie wpływają na optymalizację. Stawiając na byle co nie optymalizujecie, a co najwyżej tworzycie sobie problemy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kibali Napisano Grudzień 2, 2019 Która wersja systemu pod małą działalność? Zależy nam na tym, żeby to jakoś sensownie, niezawodnie działało. Jakieś podpowiedzi? Sensowne rozwiązania, coś sprawdzonego? Co polecacie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość pessoto Napisano Grudzień 11, 2019 Też pracujemy z systemem CRM i też uważamy, że takie rozwiązanie jest niezbędne nawet przy średniej skali działalności. Po prostu - z czasem nie daje się nad tym wszystkim jakoś sensownie zapanować. Ale też kluczowe znaczenie ma dopasowanie systemu z takimi rozwiązaniami, jakich potrzebujecie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość daks Napisano Grudzień 12, 2019 Żeby to zainstalować na firmowym sprzęcie musiała przyjeżdżać jakaś firma, czy sami się tym zajmowaliście? Wymaga to pomocy? No i jak z późniejszą obsługą? Konieczny specjalista czy można się obejść? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość halifax Napisano Grudzień 27, 2019 Możesz to zrobić samemu, bo te programy są dosyć proste w użytkowaniu oraz konfiguracji. Niektóre crm online np. bs4.pl maja wersje próbną, więc możesz najpierw przetestować program za darmo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość pentler Napisano Styczeń 9, 2020 Nie mieliśmy kiedykolwiek problemów na Berberis - w sensie problemów organizacyjnych. Raczej wszystko przebiegało tak, jakbyśmy tego chcieli. Bez komplikacji, bez innych problemów. Zwyczajnie - procesy przebiegały tak, jak powinny. Każdy znał swoje zadania, wiedział, za co odpowiada i dalej to jakoś szło. Ale dopasowanie rozwiązania wymaga naprawdę poświęcenia temu sporo czasu. Inaczej nic z tego nie będzie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kogol Napisano Luty 3, 2020 U nas same opcje związane z magazynem zrobiły dużą różnicę. Powiedzmy sobie szczerze - prostymi krokami zdziałaliśmy sporo, a solidne oprogramowanie jest w stanie totalnie odmienić sytuację. Wiemy doskonale, jak u nas to wyglądało i na co należy zwracać uwagę. Kilka prostych kroków i jest widoczna optymalizacja. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sieciak 0 Napisano Czerwiec 24, 2021 (edytowany) Jeśli szukasz programu, który usprawni działanie Twojej firmy to mogę polecić Ci Firmao. Zarządzasz całą firmą online i trzymasz wszystko w chmurze. Na ich stronie możesz przetestować program za darmo Edytowano Czerwiec 24, 2021 przez Sieciak Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Iprra 0 Napisano Sierpień 24, 2021 Jakiś CRM używacie dla e-commerce? Szukam takiego, który: - łączący do jednego pulpitu ruch z: FB, Czat, Email z możliwością obróbki zapytań ze stosu przez konsultantów - możliwe do zintegrowania z ERP XL lub xSale na poziomie importu danych sprzedaży Cel: - obsługa klientów z różnych kanałów w 1 pulpicie - powiązanie danych z wielu kanałów (przed i po zakupie) i możliwość planowania aktywności (w tym marketing automatom) Dotychczasowe poszukiwania: - edrone (przeciętna funkcjonalność) - salesforce (drogi) No i czy ktos korzystał moze z usług outsourcingu it ? https://itcenter.pl/oferta/zarzadzanie-systemem-informatycznym/outsourcing/ Biorę pod uwagę usługi tej firmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dominiklenos 1 Napisano Listopad 30, 2021 Każdy krok z Berberis był dla mnie krokiem na plus i po prostu widzimy, jakie przynosi to korzyści. Trudno mi sobie wyobrazić prowadzenie działalności bez wsparcia takimi rozwiązaniami. W zasadzie na każdym kroku widzimy, że jest lepiej, a to najważniejsze. A jak to wygląda z waszej perspektywy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach