Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Bruno Shatyn

Kaczka na taczkę czyli WYBORY WYBORY...archiwum9

Polecane posty

Skoro jest cała lista ekspertów to podaj TRZY nazwiska ekspertów od badania wypadków lotniczych od Antoniego M.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gość dziś A jednak ciała pozamieniane były i to fakt.xxTo fakt ale nie ma nic wspólnego z "zamachem smoleńskim".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Porównałam listę,którą kiedyś podałeś z listą Macierewicza.Wyszło mi,że kłamiesz Shatyn.xxNo to podaj tutaj to porównanie i wyszczególnij moje rzekome kłamstwa.Chętnie poczytam...:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja o kłamstwach pisałam.A listę sam sobie porównaj.Faktem jest /zdjęcie satelitarne od sojuszników/,że część samolotu spadła przed słynną brzozą Millera.Faktem jest też brak udziału polskich fachowców przy sekcjach.Ba brak sekcji oprōcz szmat w głowie Walentynowicz.Co tam jeszcze? Uprzedzam,nie jestem zwolennikiem PIS.Mam tylko uczulenie na kłamstwa i manipulacje.Zwłaszcza te bezczelne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie. Nie "pisałaś" o kłamstwach.Jak ja mam porównac jak to ty porównywałaś i ty wyciągnełaś swoje wnioski?Oczywiście, bo samolot przed brzoza zahaczał też o drzewa a więc fragmenty samolotu spadły przed brzozą.Fakt. Nie było polskich fachowców przy sekcjach bo polscy fachowcy nie mieli upowaznień na terenie Rosji.Ale zrobiono w Polsce sekcje np Wassermanna i nie znaleziono niczego co by potwierdzało wybuchy.Ciesze się, ze masz uczulenie na kłamstwa ale jak do tej pory to tylko ty kłamiesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Inspektor Rybicki był dziś na tvp Info.Mówił coś o pośpiechu,ogromnych zaniedbaniach,braku identyfikacji,o pani Kopacz i o fałszowaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nic nie pisałam o wybuchach.Nie mam zwyczaju kłamać.Listę Macierewicza sprawdziłam i dla mnie są to fachowcyLista jest tylko jedna,więc znajdziesz a tą co drukowałeś to chyba znasz. Oglądałam info.Potwierdziły się moje przpuszczenia,czekam na następne.Sprawdzam,czy dobrze czytam mowę ciała kłamczuszków. No cóż,takie hobby.Jeszcze ważniejsze od ciała są oczy.Zwierciadło po prostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Listę Macierewicza sprawdziłam i dla mnie są to fachowcyxxDla ciebie może ale tak naprawde żaden z nich nie badał wypadków lotniczych i to są amatorzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lista jest tylko jedna,więc znajdziesz a tą co drukowałeś to chyba znasz.xxListę zespołu Millera znam i tam są sami fachowcy w przeciwieństwie do tych ludzi którzy są u Antoniego M.Ale...Skoro to dla ciebie są fachowcy to podaj trzy nazwiska takich którzy badali wypadki lotnicze i mają w tym doświadczenie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jacy fachowcy są u Millera?Podaj przy ilu takich katastrofach uczestniczyli jako eksperci bo może przeoczyłam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Żeby być w Komisji to trzeba było miec pięcioletnie doświadczenie w badaniu wypadków lotniczych.W skład Komisji Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego weszli:Jerzy Miller (minister spraw wewnętrznych i administracji) – przewodniczący Komisji(od 28 kwietnia 2010 r.; wcześniej, od 15 do 28 kwietnia 2010 r., przewodniczącym był płk rez. dr pil. Edmund Klich)płk pil. mgr inż. Mirosław Grochowski (pilot wojskowy, szef Inspektoratu MON ds. Bezpieczeństwa Lotów) – zastępca przewodniczącego Komisjimgr Agata Kaczyńska (prawnik, sekretarz Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych) – sekretarz KomisjiPodkomisja lotniczaEksperci z zakresu szkolenia lotniczego, ruchu lotniczego, ratownictwa lotniczego, łączności, nawigacji i meteorologii:ppłk pil. mgr inż. Robert Benedict (wojskowy pilot doświadczalny) – przewodniczący(początkowo przewodniczącym podkomisji lotniczej był kmdr pil. Dariusz Majewski)dr inż. Maciej Lasek (pilot doświadczalny, zastępca przewodniczącego PKBWL) – zastępca przewodniczącegokmdr rez. pil. mgr inż. Dariusz Majewski (pilot wojskowy)mgr inż. Bogdan Fydrych (specjalista z zakresu kontroli ruchu lotniczego, członek PKBWL)mgr Wiesław Jedynak (pilot liniowy, kapitan PLL LOT)dr Agnieszka Kunert-Diallo (prawnik, PLL LOT)mgr inż. Krzysztof Lenartowicz (pilot liniowy, kapitan PLL LOT)mgr inż. Edward Łojek (inżynier lotniczy, kierownik Działu Planowania i Nadzoru Operacji Lotniczych PLL LOT)ppłk rez. mgr inż. Mirosław Milanowski (meteorolog, Inspektorat MON ds. Bezpieczeństwa Lotów)ppłk rez. mgr inż. Maciej Ostrowski (meteorolog, wykładowca akademicki)mgr inż. Kazimierz Szostak (inżynier lotniczy, kierownik Działu Bezpieczeństwa Lotniczego PLL LOT)mgr inż. Waldemar Targalski (pilot liniowy, członek PKBWL, były pilot 36splt);ppłk rez. pil. mgr inż. Andrzej Winiewski (pilot, dyrektor Biura Operacyjnego Portu Lotniczego im. F. Chopina w Warszawie)dr hab. Marek Żylicz (prawnik, specjalista od międzynarodowgo prawa lotniczego, wykładowca akademicki)Podkomisja technicznaEksperci z zakresu eksploatacji statków powietrznych, awioniki, techniki lotniczej, logistyki i informatyki:dr inż. Stanisław Żurkowski (inżynier lotniczy, członek PKBWL) – przewodniczącypłk mgr inż. Mirosław Wierzbicki (inżynier lotniczy, Inspektorat MON ds. Bezpieczeństwa Lotów, Szef Pionu Techniki Lotniczej) – zastępca przewodniczącegomjr mgr inż. Dariusz Dawidziak (inżynier lotniczy, Inspektorat MON ds. Bezpieczeństwa Lotów)ppłk mgr inż. Dariusz Majewski (inżynier lotniczy, Inspektorat MON ds. Bezpieczeństwa Lotów)mjr mgr inż. Leszek Filipczyk (inżynier lotniczy, Inspektorat MON ds. Bezpieczeństwa Lotów)mjr mgr inż. Artur Kułaszka (inżynier lotniczy, Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, kierownik Pracowni Badań Silników Lotniczych)prof. dr hab. inż. Ryszard Krystek (inżynier, wykładowca akademicki)mgr inż. Piotr Lipiec (inżynier lotniczy, PLL LOT)mgr inż. Władysław Metelski (inżynier lotniczy, PLL LOT)ppłk dr inż. Sławomir Michalak (inżynier lotniczy, Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, kierownik Zakładu Awioniki)ppłk mgr inż. Janusz Niczyj (inżynier lotniczy, Oddział Bezpieczeństwa Lotów Dowództwa Sił Powietrznych, inspektor Bezpieczeństwa Lotów)płk rez. mgr inż. Jacek Przybysz (inżynier lotniczy)mjr rez. mgr inż. Jerzy Skrzypek (inżynier lotniczy)mgr inż. Wiesław Wypych (inżynier lotniczy, PLL LOT)ppłk mgr inż. Cezary Musiał (inżynier lotniczy, Inspektorat MON ds. Bezpieczeństwa Lotów)Podkomisja medycznaEksperci z zakresu medycyny lotniczej, psychologii i patomorfologii:płk dr n. hum. Olaf Truszczyński (psycholog lotniczy, dyrektor Wojskowego Instytutu Medycyny Lotniczej) przewodniczącyppłk lek. med. Bogusław Biernat (anatomopatolog, Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To może na zachęte...xdr inż. Maciej Lasek - PrzewodniczącySpecjalizacja: Wyszkolenie lotnicze i eksploatacja statków powietrznych.Najważniejsze doświadczenie zawodowe: W latach 1992-2002 pracował w Instytucie Lotnictwa zajmując się problemami związanymi z aerodynamiką i mechaniką lotu.W 2002 rozpoczął pracę w Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych, w której od czerwca 2003 roku pełnił funkcję zastępcy przewodniczącego ds. technicznych. Prowadził badanie 120 wypadków i poważnych incydentów. Od 2008 roku jest członkiem działającego przy Prezesie Urzędu Lotnictwa Cywilnego zespołu Latajmy Bezpiecznie zajmującego się lokalizowaniem zagrożeń w lotnictwie cywilnym.W latach 2008-2011 był biegłym powołanym przez prokuraturę wojskową w sprawie wyjaśnienia przyczyn i okoliczności wypadku samolotu CASA C-295M.Od 05.2010 do 07.2011 był członkiem Komisji Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego powołanej do zbadania przyczyn i okoliczności wypadku samolotu Tu-154M w dniu 10.04.2010 r., w której pełnił funkcję zastępcy przewodniczącego podkomisji lotniczej.W latach 1993-2012 brał udział w próbach fabryczno-państwowych samolotów ultralekkich (współpraca z IKCSP w zakresie udowodnienia zgodności z wymaganiami przepisów budowy samolotów) oraz jako pilot doświadczalny w próbach fabryczno-państwowych 7 typów szybowców i motoszybowców.Od 2011 roku jest zatrudniony jako adiunkt na Wydziale Mechanicznym Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej gdzie prowadzi wykłady z zakresu badania wypadków lotniczych oraz mechaniki lotu. Jest autorem i współautorem 56 publikacji naukowych w krajowych i zagranicznych wydawnictwach.Wykształcenie: W 1992 r. ukończył studia na Wydziale Mechanicznym Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej w specjalności budowa płatowców. W 2002 roku uzyskał stopień doktora nauk technicznych w Wojskowej Akademii Technicznej w zakresie dynamiki lotu. Jest pilotem samolotowym i szybowcowym z uprawnieniami instruktora szybowcowego i motoszybowcowego I klasy oraz pilota doświadczalnego I klasy. Ukończył kursy badania dużych katastrof lotniczych oraz zarządzania badaniem takich wypadków prowadzone przez ośrodki w USA i Singapurze. Ukończył również kurs teoretyczny dla pilotów liniowych oraz kurs teoretyczny dla pilota samolotu ATR-72/42.Działalność społeczna: W latach 2003-2007 redaktor naczelny czasopisma naukowego „NIT – Nauka, Innowacje, Technika”.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mgr Wiesław Jedynak - WiceprzewodniczącySpecjalizacja: Lotnictwo komunikacyjne i ogólne, wyszkolenie lotnicze i współpraca w załogach wieloosobowych.Najważniejsze doświadczenie zawodowe: Pracę zawodową w lotnictwie rozpoczął w 1985 roku, jako inspektor szkolenia w Zarządzie Głównym Aeroklubu PRL.W latach 1989–1995 pracował w Centralnym Zespole Lotnictwa Sanitarnego w Warszawie jako pilot samolotowy i śmigłowcowy, wykonując loty sanitarne i ratownicze. Jednocześnie wykonywał obowiązki instruktora pilota samolotowego i śmigłowcowego.Od 1995 r. do chwili obecnej pracuje w Polskich Liniach Lotniczych LOT jako pilot. Od 1997 roku do chwili obecnej jest instruktorem na samolotach ATR-42/72, a następnie Embraer 145 i Embraer 170/190. W tym okresie również był egzaminatorem Lotniczej Komisji Egzaminacyjnej.Od 1997 do 2003 r. pełnił obowiązki inspektora bezpieczeństwa lotniczego na samolotach ATR-42/72, a następnie Embraer 145.Od 2003 do 2009 r. kierował Biurem Jakości i Bezpieczeństwa Lotniczego w PLL LOT. Jednocześnie był przewodniczącym Komisji Badania Zdarzeń Lotniczych oraz Kierownikiem Jakości PLL LOT.Od 2009 roku był ekspertem Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych.W 2011 roku został członkiem Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych.W latach 2008 – 2011 był biegłym powołanym przez prokuraturę wojskową w sprawie wyjaśnienia przyczyn i okoliczności wypadku samolotu CASA C-295M.Od maja 2010 do lipca 2011 roku był członkiem Komisji Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego powołanej do zbadania przyczyn i okoliczności wypadku samolotu Tu-154M pod Smoleńskiem, w której był członkiem podkomisji lotniczej.Od 2012 roku wykłada przepisy lotnicze na wydziale Mechanicznym Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej. Wykształcenie: Absolwent Akademii Obrony Narodowej, w specjalności zarządzanie organizacjami lotniczymi. Pilot liniowy, instruktor lotniczy, egzaminator Lotniczej Komisji Egzaminacyjnej. Ukończył kurs badania wypadków lotniczych prowadzony przez Southern California Safety Institute.Audytor wiodący systemów jakości, ukończył szereg szkoleń w kraju i za granicą zakresie tworzenia i zarządzania systemami bezpieczeństwa i jakości w lotnictwie cywilnym.Podstawowe szkolenie lotnicze do poziomu licencji pilota samolotowego zawodowego i instruktora samolotowego odebrał w Aeroklubie Warszawskim. Nalot 11000 godzin, z czego 9500 godzin w przewozie lotniczym, w tym 9000 godzin jako dowódca załogi. Nalot instruktorski: 3600 godzin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mgr Agata KaczyńskaSpecjalizacja: prawo lotnicze.Najważniejsze doświadczenie zawodowe: Była inspektorem ds. szkolenia w Aeroklubie Polskim. Od 2000 roku zajmuje się zawodowo badaniem wypadków lotniczych, początkowo jako członek Głównej Komisji Badania Wypadków Lotniczych, a później Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych.Od roku 2005 roku pełni funkcję Sekretarza Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych, gdzie oprócz badań wypadków zajmuje się sprawami organizacyjnymi Komisji, w szczególności dotyczącymi koordynacji pracy członków Komisji, prowadzenia ewidencji i statystyk. Współpracuje z Prezesem Urzędu Lotnictwa Cywilnego w zakresie spraw związanych z przepisami prawa lotniczego i uczestniczy w procesach legislacyjnych związanych z prawem lotniczym, w szczególności z zakresu przepisów badania zdarzeń lotniczych. Jako kierujący badaniem lub członek zespołu badawczego uczestniczyła w badaniu ponad 300 wypadków lotniczych.Od maja 2010 do lipca 2011 roku była członkiem Komisji Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego powołanej do zbadania przyczyn i okoliczności wypadku samolotu Tu-154M pod Smoleńskiem, w której pełniła funkcję Sekretarza Komisji.Od 1981 roku związana z Aeroklubem Warszawskim. Wykonała ponad 1450 skoków ze spadochronem. Była instruktorem spadochronowym i paralotniowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mgr inż. Piotr LipiecSpecjalizacja: Odczyty i analizy pokładowych rejestratorów lotu i rejestratory rozmów, wyposażenie pokładowe i eksploatacja lotnicza.Najważniejsze doświadczenie zawodowe: W kwietniu 2010 roku, po katastrofie samolotu Tu-154M, został powołany najpierw jako Doradca Akredytowanego Przedstawiciela Polski, a następnie w maju 2010 roku jako członek Komisji Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego (KBWLLP) gdzie był członkiem podkomisji technicznej. Od czerwca 2011 roku jest członkiem Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych (PKBWL). Uczestniczy w spotkaniach grupy roboczej Europejskiej Sieci Komisji Badania Wypadków Lotniczych zajmującej się analizą najlepszych praktyk stosowanych i rekomendowanych przy badaniu zdarzeń lotniczych oraz współpracuje z grupą Accident Investigation Recorder zrzeszającą specjalistów od rejestratorów ze wszystkich komisji całego Świata.Od 2005 współpracował z PKBWL w charakterze eksperta. Był członkiem zespołu biegłych powołanego przez Wojskową Prokuraturę Okręgową w Poznaniu do wyjaśnienia okoliczności katastrofy samolotu CASA C-295 M pod Mirosławcem w 2008 roku.W 1998 roku rozpoczął pracę w PLL LOT SA w Dziale Analiz Parametrów Lotu, gdzie były odczytywane i analizowane zapisy z pokładowych rejestratorów lotu dla wszystkich rejsów całej floty firmy LOT oraz Eurolot. W 2002 roku rozpoczął pracę na stanowisku Inspektora Bezpieczeństwa Lotniczego, gdzie był odpowiedzialny za odczyty i analizę rejestratorów lotu ale także za odczyty i analizę rejestratorów rozmów. W Dziale Bezpieczeństwa Lotniczego prowadził badanie okoliczności i przyczyn zdarzeń lotniczych, opracowywał raporty i analizy dotyczących bezpieczeństwa lotniczego.W trakcie pracy odbył specjalistyczne szkolenia w zakresie bezpieczeństwa lotniczego i inne szkolenia zawodowe np: Aircraft Accident Prevention and Investigation (Southern California Safety Institute), Safety Management Systems in Aviation (w Cranfield University oraz w IATA w Paryżu), Project Management, Control and Monitoring (IATA Singapur i Genewa).Wykształcenie: Ukończył kierunek Lotnicze Systemy Sterownia na Wydziale Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mgr inż. Edward ŁojekSpecjalizacja: Lotnictwo komunikacyjne, przepisy dot. wykonywania operacji lotniczych, planowanie operacji lotniczych, radiokomunikacja w lotnictwie.Najważniejsze doświadczenie zawodowe: W roku 2012 rozpoczął pracę w Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych, specjalizując się w eksploatacji lotniczej. Ponad 30 lat pracował w Polskich Liniach Lotniczych „LOT” jako członek załogi IŁ62 (nalot ok. 4500 godzin) oraz w takich działach jak: Metodyka Latania, Szkolenia, Centrum Operacyjne, Planowanie i Nadzór Operacji Lotniczych. Jednocześnie pełnił funkcję inspektora ETOPS (operacje dalekiego zasięgu przy wykorzystaniu samolotów dwusilnikowych). Brał udział w zespole przygotowującym wprowadzenie do eksploatacji samolotu Boeing 787.Od maja 2010 do lipca 2011 roku był członkiem Komisji Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego powołanej do zbadania przyczyn i okoliczności katastrofy samolotu Tu-154M pod Smoleńskiem, w której był członkiem podkomisji technicznej.Wykształcenie: W 1977 roku ukończył studia na Wydziale Elektroniki Politechniki Warszawskiej w specjalności telekomunikacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie możesz znaleźć? W sumie to się nie dziwie bo u Antoniego M. takich fachowców nie ma. Sa tylko "szpecjaliści"...A teraz miłej nocy panie omamisto udający kobietę.:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
w tej komisji Millera i równiez wsród niezaleznych ekspertów którzy z nimi współpracowali nie ma żadnego profesora bo nikt z profesorów nie chciał do tego ręki przyłożyć Antek współpracuje z naukowcami z każdej dziedziny i dlatego nikt z komisji Millera nie chce sie zgodzić na publiczną dyskusje na argumenty ani w tv ani na zorganizowana debate komisja Millera,wyprodukowała papkę dla lemingów i boją sie dyskusji o tym marnym produkcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja sie specjalnie nie znam ale samolot miał około 80-100 ton ,leciał około 300 na godz ,dochodzi okreslic wytrzymałosc skrzydeł ,brzoza tez ma jakąs wytrzymałosc i po obliczeniu tego mozna wiedziec czy samolot mógł sie rozp/izdzic na kawałki ,a komisja millera takiej ekspertyzy nie wykonała ,bo jak prez komorowski pojechał poklęczec i złozyc kwiaty pod brzozą to zaraz ja scieli i nie mozna już było zmierzyc obwodu:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ekspert od genetyki który był w Smoleńsku był zdziwiony pośpiechem przy wykonywaniu badań stwierdził ze to nie spotykane Polakom nie pozwalano nic robić byli odsunięci od wszystkiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
kamery nie dzałają taśmy sie zrywają kontrolerzy znikaja takie cuda lemingi łykają :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ginie też pilot z jaka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gość dziś w tej komisji Millera i równiez wsród niezaleznych ekspertów którzy z nimi współpracowali nie ma żadnego profesora bo nikt z profesorów nie chciał do tego ręki przyłożyć xxCzyli np w Instytucie Sehna w Krakowie wg ciebie nie pracuje żaden profesor...Przypominam że to naukowy instytut który m.in. prowadzi studia podyplomowe a ów instytut robił dużą część ekspertyz dla komisji Millera.Ekspertyzy robił również Wojskowy Instytut Chemii i Radiometrii.Tam, tez wg ciebie nie pracuja profesorowie?Rozumiem, że chciałeś z robić z siebie kompletnego idiotę i z zadowoleniem przyznaje, że ci sie to w pełni udało zrealizować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_iftar_ dziś Znalazłam dziś w sieci doskonałe określenie ludu Nowoczesnej: nowoczerska partia niepełnosprawnych umysłowo.Nic dodać, nic ująć.xxNie rozumiem Iftar po co sobie to robisz? :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Antek współpracuje z naukowcami z każdej dziedziny...xxMoże tyle, że żaden z nich nie zna się na katastrofach lotniczych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×